mosle Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Heisann, ser nå etter min første bil, og lurer på hva dere har å fåreslå, jeg har et budsjett på ca 60 000 kr. Det jeg er på utkikk etter er: *en bil som ikke bruker så altfor mye bensin *Skal ha en grei motor *Helst klimaanlegg *lite rust * Må ikke se så altfor stygg ut Har jo sett litt på Mercedes-Benz 230, og MG midget, men har jo ikke så mye peiling på biler. Kan strekke meg litt på det budsjettet om det er noe int Mvh Mathias Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 husk at i tillegg kommer registrering, forsikring og div avgifter da om du ikke har tenkt over det.. ellor om du har alt lagt det inn i de 60k? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Det er derfor jeg tenker på en litt eldre bil for å slippe reg.avgift, men 60 000 er det jeg kan bruke på selve bilen, avgiftene klarer jeg Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Med mindre du er heldig vil ein MB 230 til under 60k vere eit gamalt vrak som sug alt for mykje bensin. Kva legg du i "grei motor" og "ikke se så altfor stygg ut"? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg kjører ikke rundt i en bil som er herpet av ugdommer som skal "pimpe" bilen sin, i grei motor tenker jeg at den har lite problemer, og har over 100 hk Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Kva type bli du er ute etter da? Hatchback, sedan, 4WD, offroad osv.? Kan jo få kjøpe Golfen min -97 III, 140km, EU-godkjent til juni 2011. Endret 20. september 2009 av HValder Lenke til kommentar
mosle Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Har en polo hjemme som jeg skal selge, og vil helst ha sedan,4wd, men offroad hadde jo vært rått Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Subaru Impreza? Firehjulsdreven bil med noe over 100hk, 1100kg+ http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18959728 Dog er denne solgt, men du skjønner vel hva jeg mener Ulempen med imprezaen er at de som er ålreite i pris har gått veldig langt, selv om subaru er kjent for å være holdbare biler. Endret 20. september 2009 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) *en bil som ikke bruker så altfor mye bensin: - Ca. 0,6 til 0,7 på mila. *Skal ha en grei motor - Finere lyd fra en firer blir vanskelig å oppdrive. *Helst klimaanlegg - Aircondition får holde. *lite rust - Sjekk kanaler, jekkfester, hjulbuer og vinduslister. * Må ikke se så altfor stygg ut - Ser overhodet ikke stygg ut. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19038923 Endret 20. september 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Bilentusiasten Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Heisann, ser nå etter min første bil, og lurer på hva dere har å fåreslå, jeg har et budsjett på ca 60 000 kr. Det jeg er på utkikk etter er: *en bil som ikke bruker så altfor mye bensin *Skal ha en grei motor *Helst klimaanlegg *lite rust * Må ikke se så altfor stygg ut Har jo sett litt på Mercedes-Benz 230, og MG midget, men har jo ikke så mye peiling på biler. Kan strekke meg litt på det budsjettet om det er noe int Mvh Mathias Hei! Jeg kan anbefale Askim Autosalg AS, de holder til litt under 1 times kjøring fra Oslo. Jeg har kjøpt mine siste biler der, og er veldig fornøyd Søk på Askim Autosalg AS på finn.no Lykke til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå