Proper10 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 God kveld Jeg lurer på om dere har noen tips til kule tjenester å kjøre under et LAN. Til nå har jeg kommet på dette: DC++Slik at folk kan dele med hverandre og chatte VentriloFor den pratesyke SpotifySlik at folk kan legge sanger til en public spilleliste, også spilles denne listen over et anlegg i salen. FilserverSlik at folk kan dele med hverandre. IRCFor chatting WebserverFor lokal publisering av resultater og annet snavvel DNSFor å lokalt kunne kalle tjenester ved navn i stedet for en IP. Slik at man kan skrive "Resultater" i browseren sin, og automatisk havne på webserveren. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 FTP kanskje? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 FTP kjem vel under filserver? Lenke til kommentar
Proper10 Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 egen winupdate server slik at nettet ikke blir så veldig belastet når 100stk skal hente windows updates ganske hendigt Lenke til kommentar
xaco Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Spillservere, er det eneste jeg kommer på som ikke allerede er nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå