Lexiboij Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har tenk til å kjøpe PC og kommet fram til denne. Er det noe som burde vært bedre? (lite CPU?) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvor mye har du tenkt til å legge i dette? Hva skal du bruke pc-en til? Formål? Spill, foto? Hvor stor skal den være? Med tanke på kasse. Skal den være stille? Lydløs. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nei, det er ingen "bra" pc. De fleste komponentene der er jo over et år gammelt, og du får ting med bedre ytelse til samme pris idag. Pcen er vel helt grei. Men synes ikke jeg ser behovet for å kjøpe OS, Ekstra programvare samt at de skal ha for monteringen. Tar du bort det så koster den plutselig bare 3.2k Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Det blir gaming av nyere spill pcen skal brukes til. Hadde satt pris på om noen i en ledig stund kunne satt sammen en PC til 6000-7500kr ettersom at jeg ikke kan stort om dette. Styrer helst bort ifra en PC med komponenter som alt er gammelt når PCen er ny. takker for svar. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 SpillPC i prisklasse 8.000,- UTEN skjerm; Sprengte kanskje budsjettet litt men... Det er værtfall mitt forslag, har et ganske lignende system selv og det fungerer utmerket. Kjører de fleste nye spill på høy oppløsning, glatt. Om du vil kan jeg hjelpe deg å nedgradere noe, om det blir for dyrt. Bare send meg en PM så skal jeg hjelpe så godt jeg kan, har bygd mange maskiner gjennom årene. Mvh, Anders. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det en Blu-ray leser jeg skuer der oppe? Isåfall, hva skal han med det? 4870 holder sånn passelig til nye spill, men jeg ville heller vurdert et 4890 til noen hundrelapper mer. Kabinettet kan byttes ut med et Antec300 for å kutte ned på et par hundre der og. Her er et oppsett basert på AMD som jeg tror vil gi deg mye for pengene. https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=104313 Har tydeligvis problemer med prisguiden her, men antageligvis kan du bytte ut hovedkortet i handlevognen da dette er noe problematisk å skaffe fra samme butikk. Asus M4A78T-E tror jeg kan være et godt alternativ. ATI lanserer også om kort tid sin 5xxx serie skjermkort som kan være verdt å vente på. Har du planer om Crossfire en gang i fremtiden, eller for den saks skyld andre oppgraderinger kan det være lurt å tenke på nå. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) 1,5 TB er nok mer en jeg noen gang kommer til å bruke, så den kunne godt bli byttet ut med en mindre. 1 TB holder i lange baner. Blu-ray skal jeg nok klare meg uten. Hadde vært greit om du linket handlevogn. Ellers så takker jeg for oppsettet. Endret 19. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) NetShop August 09 Kampanje 775 PC! til 7495,- burde gjøre jobben. Eller Komplett Gamer i05 til samme pris. Endret 19. september 2009 av meeg Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 - "Isåfall, hva skal han med det?" - "jeg ville heller vurdert et 4890 til noen hundrelapper mer." - "Kabinettet kan byttes ut med et Antec300 for å kutte ned på et par hundre der og." - "jeg tror vil gi deg mye for pengene." ATI lanserer også om kort tid sin 5xxx serie skjermkort som kan være verdt å vente på. Har du planer om Crossfire en gang i fremtiden, eller for den saks skyld andre oppgraderinger kan det være lurt å tenke på nå. Og jeg spør meg selv....; Why do I bother... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg klarer meg fint uten crossfire, men oppgraderinger blir det nok noe av etter en tid. Ble mange forslag nå, men hvilken av disse har best ytelse til best pris? Skulle gjerne hatt noe som ikke bråker som en støvsuger. Men det er ikke så viktig. Endret 19. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) 4890 gir det mye ytelse for pengene vis du vil ha en stille pc så vil nå jeg anbefale antec p182(?) kabinett, for den er stille, kommer ikke mye lyd ut av den Endret 20. september 2009 av robba3 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Og jeg spør meg selv....;Why do I bother... Jeg setter kun noen spørsmålstegn ved det du forslår fordi jeg mener og tror budsjettet kan tynes mot bedre deler og bedre ytelse mtp. nevnt bruksområde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå