-Zenzor- Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hei. Akkurat som Emnet tilsier så leter jeg og samboeren min etter en bok som vi kan legge inn f.eks bilder fra UL, første spark, og kanskje svangerskapsdagbok, i tillegg til sånne ting som første hårlokk og sånt etter fødselen. Vi har lett i ganske mange butikker, og finner ikke noe slikt på nettet heller. Vi har funnet bøker som inneholder enten før fødsel.. eller etter, men ikke begge i samme bok. Så hvis noen har hørt om det, eller vet om en så hadde det vært kjempe fint om jeg kunne få en link eller et navn på boken, eller kanskje ISBN nummeret f.eks. Takker for all hjelp jeg kan få! Endret 19. september 2009 av -Zenzor- Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Her tror jeg dere ber om litt mye... Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Her tror jeg dere ber om litt mye... Men vi har hørt om andre som har hatt det, og samboeren min hadde det da hun var liten. Så jeg tror nok ikke det er SÅ mye vi ber om.. spørsmålet er bare hvor vi kan finne det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er da bare å kjøpe vanlig bildealbum? Det gjorde mor og far med fødseltema Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noe jeg fant i farta: Link Link 2 Link 3 Link 4 Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Det var noen fine links Zela, takk for svar! Dette gjør ting litt enklere ja. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det var noen fine links Zela, takk for svar! Dette gjør ting litt enklere ja. Takk for hjelpen Bare hyggelig. Lykke til med beibisen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har sett de har solgt slike ting på fotoknudsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå