Gå til innhold

Trekkeprogram - Beat for beat

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vet ikke om det er lov til å legge ut sånne oppgaver som dette, men tar sjansen :)

Dette er sikket ikke rare jobben for den som kan det.

Men driver en liten ungdomsgruppe som driver med litt loddselgning, men sliter når vi selger for over 100 lodd, derfor er jeg på jakt etter noen som har et ferdig program eller kan lage et program som kan trekke fra 1-9999 lodd, random, og kanskje ikke trekke gamle nummer på nytt.

Så har vi lyst til å finne på en "ny" underholdning til ungdomsgruppa vår. Derfor er jeg på jakt etter et program sånn at vi kan leke "beat for beat". Med all den funksjsonaliteten som finnes på TV-programmet.

Hadde vært gøy hvis noen tar på seg denne type programering.

På forhånd takk :)

Svar / evt. program kan sendes til [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen!

Vet ikke om det er lov til å legge ut sånne oppgaver som dette, men tar sjansen :)

Men driver en liten ungdomsgruppe som driver med litt loddselgning, men sliter når vi selger for over 100 lodd, derfor er jeg på jakt etter noen som har et ferdig program eller kan lage et program som kan trekke fra 1-9999 lodd, random, og kanskje ikke trekke gamle nummer på nytt.

Så har vi lyst til å finne på en "ny" underholdning til ungdomsgruppa vår. Derfor er jeg på jakt etter et program sånn at vi kan leke "beat for beat". Med all den funksjsonaliteten som finnes på TV-programmet.

Loddene deres er kun nummererte (ingen bokstaver)?

EDIT: Her =) http://www.jimckf.com/dropbox/lottery.php

EDIT2: Jeg kan også ta på meg jobben med en mer avansert program, om det jeg alt har laget ikke er godt nok =)

Endret av Jckf
Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Jeg tar på meg denne type programmering. Hvis du sender en PM så kan vi komme frem til en lønn/timesbetaling...!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...