ÅdneD Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tok detta bilde i morgonduggen. Blei veldig fornøgd med bokeh'en. Kunne kansje hatt litt større f? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg likte det. Bytt ut soppen med en fleinsopp, så har man et bilde med mening : d Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg er totalt uenig.. Jeg får vondt i hodet og lyst på fleinsopp av bokehen. En skarp og hard bokeh er nettopp det man ikke vil ha. Her er den så markant at den trekker titteren bort fra soppen og igang med å tyde mønsteret i skarpe hvite sirkler. Som i og for seg er noe man kan lage et tema om, men da skal man ikke kalle det fin bokeh, snarere kreativ mønster konstruksjon. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er mange motiver som gjør seg med mye/kraftig bokeh, men for meg ble ikke dette helt riktig. Burde kanskje kommet deg enda litt lenger ned, og litt mer dybdeskarphet, så syns jeg det kunne blitt bedre. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Enig med Torbjørn her. Ble noe overkill den bokehen. Ble anstrengt av å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå