toba52 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hei! Jeg skal Kjøpe meg en mini ATV og jeg lurer på om noen har peiling på hva slags merke som har bra kvalitet men som ikke er så dyrt. Jeg hvet ikke hva jeg trenger av en 50cc eller en 110cc. Jeg skal bruke den bare til lek og morro. Her kommer spørsmålene: - hva har "cc" og si? - hva trenger jeg av 50cc eller 110cc? (jeg veier 48 kg) - hvilke merke burde jeg skaffe meg som har god kvalitet som ikke er så dyrt? Tusen takk for alle gode svar! Endret 19. september 2009 av toba52 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 cc= cubic centimeter. Et mål for volum, i dette tilfellet sylindervolum. Skal du kjøre på vei og du bare har mopedlappen, har du ikke lov til å kjøre større en 50cc (kubbik). Vet ikke hvordan reglene er for lukket bane. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Flytter denne til MC-delen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ligg unna billige kinamerker og Barossa. Kjenner en som har hatt noen av de. På Barossaen knekker ramma hele tiden og på kinasaken bøyde bakakslinga seg i en brå sving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå