Patience Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror dette kan bli bra, men jeg liker ikke all noisen i himmelen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Dratt den litt hardt i spakene her. Båten er bra, men resten er overredigert.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Må vel si meg enig at det blir kanskje litt i meste laget, greit at en har lyst til å få båten fram men trenger ikke en glorie ala det Jesus angivelig skulle ha hatt. Er kanskje en liten tanke skeiv? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 hdr-bilder blir ofte sånn, det kan man egentlig slå seg til ro med og heller spille på. En dominerende stor båt gjør det ikke noe om man legger en liten glorie rundt syns jeg. klart hvis du får til et bilde uten, så hadde det vært vel så spennende å sett. det finns et hav av måter å pusle sammen hdrbilder på. Lenke til kommentar
LudvigH Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Litt for mye av det gode synes jeg. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kan ikke noe for det, men jeg likte det jeg. Flott HDR-bilde Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 I grunn ganske bra dette her, men det blir så mye rot baki der (tenker på seilbåter og en ferge). Kanskje bildet skulle vært beskjært ganske kraftig? Fått vekk alt rotet og konsentrert bildet mer om selve båten i forgrunnen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 bildet var ganske stort, og det er en del støy, men det blir det kanskje med hdr? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er jo hdr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå