Gå til innhold

Den Amerikanske Revolusjon vol 2.0

klatreren

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sagt Norge er i nærheten av noen revolusjon du dikter og finner på ting og tar ting ut av sin sammenheng. Hvis jeg har sagt det siter meg på det.

Igjen. Oljefondet føles i Norsk økonomi, på omvendt måte vil Amerikanerne føle en gjeld i sin økonomi.. har du problemer med å forstå det?

Igjen. Jeg sier ikke at økonomi er eneste faktor for en revolusjon men kan i sammen med annet man har problemer med skape en revolusjon. Det er mange flere problemer nå enn i andre tider når gjeld og arbeidsledighet har vært stor.

Igjen. Flere faktorer kan trigge events.

Gidder ikke skrive det samme om og om igjen siden du aldri forstår. Det er bare waste of time for min del.

Endret av investor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Igjen. Oljefondet føles i Norsk økonomi, på omvendt måte vil Amerikanerne føle en gjeld i sin økonomi.. har du problemer med å forstå det?

Fra 1990 utover endret Norge bruken av sine resurser markant. Hvis dette ikke har hatt noen virkning for Norge's stabilitet, hvorfor har da endring i utenlandsgjeld virkning for USA?

Flere faktorer kan trigge events.

Jepp, og du har egentlig bare nevnt økonomi, samtidig som du er skråsikker på at en revolusjon kommer innen 10 år.

Det er mange faktorer som kan forårsake et maktskifte i USA; men jeg ser ingen som skal forårsake en revolusjon.

For min del, så tipper jeg at Obama går av som president innen 8 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...