Gå til innhold

Den Amerikanske Revolusjon vol 2.0

klatreren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg oppsummert din allvitenhet rundt grunnlovene han har brutt :roll:

Men faktum er at Obama er en tyrann, selv om han egentlig bare er en nikkedukke for dem som står bak og trekker i trådene

Det noen av oss sa om Obama før han ble president, har vist seg å være riktig. Det som skjer i usa nå er ikke noe hyggelig, og det kan godt sammenlignes med tyskland før andre verdenskrig
.

Obama er bare en nikkedukke, men han er i ferd med å gjøre usa til en facistisk stat

Obama og regjeringen i usa begynt å bruke militæret mot sitt eget folk, og alle som protesterer blir arrestert eller ført opp på listen som "terrorister

Igjen, vis meg saklige og ordentlig bevis som ikke er spekket med propaganda videoer av Nazistiske tilhengere. Hvilken grunn lov har han brutt?

Denne gangen svarer du selv med egne ord uten en propaganda video

Lenke til kommentar
Politivold og provokasjoner under demonstrasjner er ikke noe nytt .

Men direkte provokasjoner for å få en unnskyldning til å bruke vold mot fredelige demonstranter, er noe som kjennetegner totalitære regimer.

Og slikt har vi ikke sett før i USA. Det som også er nytt, og enda mer forkastelig er at politiet kjører rund og aktivt oppsøker folk for å utøve vold mot dem, og også at politiet sende provokatører inn i slike folkemengder.

Under g20 møtet i pittsburgh brukte politiet uprovosert både klubber,tåregass, gummikuler og lydkanoner, og tildels mot folk langt unna møtelokalet.

Ingen slapp unna, heller ikke barn som tilfeldigvis var ute og lekte da politi og militæret kjørte forbi..

Det du beskriver er noe politiet har gjort i hele Vest-Europa og i USA, og i alle land siden 1850-tallet. De gjorde det mot demonstranter i London mot G8-møtet, de gjorde det i USA, i Gøteborg, i København og overalt.

Det er metoder man aldri har brukt? Nei, nå må du virkelig roe ned retorikken.

Lenke til kommentar

Baltazar, siden du nekter å svare på hva og hvilken grunnlov han har brutt er dette et tegn fra amin side at du:

A) ikke vil

B) Du faktisk ikke vet

C) alt dette er bare troll og oppspinn fra fin side

Jeg velger alternativ B) rett og slett fordi du har faktisk ikke svart noe konkret, hvilken svaralternativ velger du?

Lenke til kommentar
Baltazar, siden du nekter å svare på hva og hvilken grunnlov han har brutt er dette et tegn fra amin side at du:

Man kan vel forstå signaturen Baltazar94 dit hen at han mener det er opplagt hvilken grunnlov det er Obama har brutt, nemlig den amerikanske grunnloven. Noe som imidlertid burde være like opplagt, er at ditt spørsmål, selv om det kanskje var noe upresist formulert, er et spørsmål om hvilke deler av den amerikanske grunnloven Obama har brutt. Og det er vel et betimelig spørsmål, eller hva sier du, Baltazar?

Lenke til kommentar
Det er riktig at plitiet har brukt slik voldelige metoder før, under voldelige demonstrasjoner Men demonstrasjonene i USA var ikke voldelige.

Og hvordan forklarer du at politiet oppsøkte univrsitetsområdet i pittsburgh og begynte å skyte tåregass og klubbe ned folk ?

Et område hvor det bare var studenter som ikke hadde tenkt å demonstrere, og som lå lang fra senteret der g20 møtet var.

Og hvordan forklarer du at politiet oppsøkte og klubbet ned folk som bare passerte forbi på gaten osv osv?

http://www.post-gazette.com/pg/09271/10014...mpid=latest.xml

Det negative og uakseptable ved slik opptreden trenger du ikke å forklare meg, der er jeg en klar motstander, jeg frastøtes av slik opptreden.

Den oppførselen du beskriver er frastøtende, men den er og har alltid vært helt normal. Jeg tviler sterkt på at Obama eller noen leder høyere på strå enn en borgermester eller en politisjef hadde noe med dette å gjøre. Vold mot demonstranter er dessverre noe politiet alt for lenge har fått slippe unna med. Under opptøyene i London var det en hard kjerne på under hundre personer som ødela en bank, og det ble brukt som forsvar for angrep mot flere tusen fredelige demonstranter, for eksempel en klima-leir der folk ble angrepet med batonger mens de satt på bakken.

Det er frastøtende, uakseptabelt og svært kritikkverdig. Men det er ikke noe nytt.

Lenke til kommentar

Jeg gir opp. Konspirasjonsteorier kan ikke motbevises fordi de er feilaktige, og noe som ikke eksisterer kan ikke motbevises.

Jeg har formulert min holdning i denne saken, og jeg er ganske sikker på at kommer til å ha fått rett om ti år. Så får vi heller sette oss ned med popcorn og brus og følge med på den kommende revolusjonen..

:)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...