Gjest giepmv Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det begynte å stikke i nedre venstre mageregion sent i går kveld. Har hatt det helt til nå, over 24 timer senere. Spiste relavtivt lite (middag og havregryn til kvelds), så drakk jeg 2 Red Bull. Red Bull har jeg drukket nesten hver dag, men aldri mer enn 2 bokser, som er bl.a Jeg vet Red Bull ikke er sunt, men hva kan det være? Tykktarmen? Lever og nyre tror jeg ikke det er siden de ligger lenger oppe. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det begynte å stikke i nedre venstre mageregion sent i går kveld. Har hatt det helt til nå, over 24 timer senere.Spiste relavtivt lite (middag og havregryn til kvelds), så drakk jeg 2 Red Bull. Red Bull har jeg drukket nesten hver dag, men aldri mer enn 2 bokser, som er bl.a Jeg vet Red Bull ikke er sunt, men hva kan det være? Tykktarmen? Lever og nyre tror jeg ikke det er siden de ligger lenger oppe. Hei. Du kan ta en pause med Redbull? Ser om "stikkingen" forsvinner? Vaio Lenke til kommentar
Gjest giepmv Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, tenkte det. Men er nyskjerrig på hva som egentlig stikker. Det er nedre venstre side. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ja, tenkte det. Men er nyskjerrig på hva som egentlig stikker. Det er nedre venstre side. Hvis du har organene på motsatt side av folk flest, eller ikke vet forskjell på høyre og venstre, kanskje det er mild blindtarmbetennelse. Ellers kanskje det er sklerose (som i MS) tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå