DaddyYankee Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hei Har fått en matte oppgave her, som jeg flere ganger har prøvd uten å få til! Jeg har skrevet fasit svar, men har enda ikke klart å komme frem! Noen som klarer det? Oppgaven må leveres på tirsdag! Takker! Fasit svar blir : Endret 19. september 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Andreas345 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hei Har fått en matte oppgave her, som jeg flere ganger har prøvd uten å få til! Jeg har skrevet fasit svar, men har enda ikke klart å komme frem! Noen som klarer det? Oppgaven må leveres på tirsdag! Takker! Fellesnevner: PS: For matematiske problemer er matematikk.net din venn! Edit: Ble litt skrivefeil. Endret 19. september 2009 av Andreas345 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 klarer fortsatt ikke å forsette! Det som er at jeg er tiendeklasse nivå, men oppgaven er videregående! Lenke til kommentar
Andreas345 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hmm, nå er det en del år siden jeg gikk i 10, så vet vel ikke helt hva som er pensum eller ikke. Men uansett, her er et annet eksempel på en lignende oppgave: Nå har jeg praktisk talt levert løsning i fanget på deg, så håper at du klarer oppgaven nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå