Kruuger Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dette er bare gøy om dere henger på en viss side som dere vet navnet til om dere er der Men JAAAAA!! Så mr.Brilliant poste for FØRSTE gang! (han fra det bildet) (bildet er ganske mye brukt) Jeg spurte om "tomas <3" på tits. Fikk ikke det, men fikk tommel : D er litt trist at jeg ble så gira for noe så lite, men han er jo Awesome!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vet ikke hvem han er, men gratulerer Brukernavnet ditt er forresten ganske likt mitt etternavn. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hey! Steike ta! Baaw, jeg er bannet fra /b/, 5 dager igjen! Statisk IP og ingen åpne nettverk closeby er ikke lett. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Vet ikke hvem han er, men gratulerer Brukernavnet ditt er forresten ganske likt mitt etternavn. Krueger? Krüger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå