jvestby Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har vært lykkelig bruker av internettdeling på iphone 3G siden det dukket opp med 3.0 frem til nå. Reiste på hytta igår og skulle koble meg opp på nett som jeg har gjort x antall ganger før men plutselig så var valget "Internettdeling" under nettverk borte. Jeg kommer med andre ord ikke på nett og skjønner ikke hva som er galt. Jeg bruker siste versjon av iTunes (9.0.0.70) og OS 3.1 på iphone. Noen som har samme problem eller aner hva som kan være feil? Har prøvd å legge til tetheringprofilene som ligger på diverse forum på nytt men uten hell.. Frustrert.. "Surfer på gammel Nokia mobil".. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har du forsøkt å nullstille nettverksinstillingene? Instillinger > Generelt > Nullstill > Nullstill nettverksinstilinger. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Har du forsøkt å nullstille nettverksinstillingene? Instillinger > Generelt > Nullstill > Nullstill nettverksinstilinger. Jepp, no luck.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvilken operatør? Internettdeling har ingenting med itunesversjon eller firmwareversjon å gjøre. Det aktiveres via operatøropdateringer, som er små pacther som du blir spurt om å installere i itunes. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 *Løst* Hadde to forskjellige tetheringprofiler installert. Det har tydeligvis skapt krøll etter siste OS oppdatering. Slettet begge og plutselig funket alt igjen. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå