Left Blank Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 http://anomie.calamity.org/ Noen kommentarer? Takk pa forhand. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 - Hoveren på menyen er feil. Holder jeg over "Links" forsvinner røde prikkene til My Photos, f. eks. - Lenkene inni teksten er mørkeblå på mørk bakgrunn, noe som gjør de vanskelige å lese. Ellers er siden omtrent så simpel som man kan gjøre det. Får litt flashback. Du kunne ikke vurdert å bruke en form for gallerisystem? Slik det er nå trykker jeg på et bilde, får det i full størrelse, og må derfor trykke meg tilbake for å se på neste bilde. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Da var linker etc fikset.. Jge hater slike galelrisystemer personlig. Liker direkte linker til bilder. :\ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Få på understrek på lenkene i selve teksten så de er lettere å se. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kanskje du skulle ha endret fargene på siden? Uten om det så det greit ut. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hvilke farger hadde du tenkt? Hvilke eksisterende farger funker ikke? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Få på understrek på lenkene i selve teksten så de er lettere å se. Ok done. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hmm, jeg ville ha valgt litt rolige farger. Så det blir litt lett og lese på. Kanskje en litt svak/lys blå farge? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Haha tok litt av med fargene + ny bakgrunn etc. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bedre før, synes jeg. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Ny versjon. http://anomie.calamity.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå