Cyberfrog Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hele verden ler av oss fordi vi tror på selv de mest selvtjenende, blatente løgner. F.eks det at de fleste asylsøkere kommer uten papirer, og at dette er "genuint." Tanken om den grenseløse naiviteten er i seg selv en illusjon. Selv "SV-folk" skjønner at mange er villige til å kvitte seg med papirer hvis de har fordel av det. Historien virker noe tvilsom, ja. Uansett registrerer jeg at man først gikk løs på Aftenposten. Da det gikk dårlig er fokus blitt flytter over på asylsøkere/innvandrere. Som om de alle blir bittelitt ekstra fæle etter et tullete innlegg i en avis. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg kan ikke i det hele tatt skjønne at noen i Norge skal prøve å finne ut om histroien er sann. Vedkommende har ikke kommet til Norge som første sikre land og da er det bare å sende ham tilbake på dagen uten videre saksbehandling. Utrolig at vi skal kaste bort milliarder på slikt. Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er lei av at de syter og klager om hvor forfulgte de er i hjemlandet, så kommer de hit og vil fortsette sine muslimske tradisjoner som er opphavet til all elendigheten der de kom fra. Ingen stiller spørsmålstegn til dette lenger. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er lei av at de syter og klager om hvor forfulgte de er i hjemlandet, så kommer de hit og vil fortsette sine muslimske tradisjoner som er opphavet til all elendigheten der de kom fra. Ingen stiller spørsmålstegn til dette lenger. Og du leste historien i Aftenposten? Om den er sann eller falsk, hvor fant du at målet til personen ville være å misjonere? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hallo, dette er ikke et journalistisk arbeid, det er en meningsbærende artikkel på ungdomsdebattsidene til Aftenposten. Så alt maset om at journalisten burde få sparken og fuglene vet hva er fullstendig malplassert. Det samme er forsåvidt også maset om manglende detaljer siden jeg regner med Aftenposten opererer med tegnbegrensninger på debattsidene sine. Og i forhold til alt det reaksjonære tøvet Aftenposten får seg til å publisere på kronikkplass så er dette forfriskende liberalt. Edit:Ser at alt dette er nevnt på side 2 som jeg glatt hoppet over da jeg antok det bare var de samme brukerne som snakket hverandre etter ræva om hvor løgnaktig denne historien visstnok er. Endret 22. september 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Folk som ikke vil ha flyktninger fra afghanistan burde hvertfall være litt mer vokale på å hente soldatene hjem. Antall flyktninger i verden er direkte gjenspeiling av konfliktnivået i verden, som vi er med på å opprettholde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Folk som ikke vil ha flyktninger fra afghanistan burde hvertfall være litt mer vokale på å hente soldatene hjem. Antall flyktninger i verden er direkte gjenspeiling av konfliktnivået i verden, som vi er med på å opprettholde. Mon tro om ikke folk vil flykte fra Taliban også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå