Gå til innhold

Project SpaceMonkey - En datamaskin [kommentarer]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hærlig å se at ikke alle tar kabinettet så høytidlig.

Synes det er stil over dette også :thumbup:

 

Takk takk, godt aa se at ivertfall noen deler mitt syn paa det hele :)

 

 

Rått prosjekt! Kabinettet er jo ganske stygt, men det er rått også. Ser for meg at det der vil bråke? :wee:

 

Braakete ja, absolutt, men kaldt skal det bli! :D

Endret av [Infected]
Lenke til kommentar
Ser bra ut :) er imponert over at du bryr deg fint lite om hvordan kabinettet ser ut, fortsett med det ;)

Takk takk :)

 

 

Liker den kabelløsningen din [infected]. Kanskje ikke noe jeg ville gjort selv, men for all del praktisk vil jeg tru.. :dremel::thumbup:

Skulle funke bra den, haaper alt sammen er koblet riktig da :p

 

Hvor får jeg tak i et sånt Gonzo-klistremerke? :dribble:

 

Fra den offisielle GonzoStore.com :)

 

[infected]

Endret av [Infected]
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om den måten du har "tweaket" eller "moddet" GPU kjølern på et helt etter boken.. men! selvfølgelig.. hvis det gir gode resultater er jo det egentlig ganske smart.. Hva er temp forskjellen før og etter "modden" ?

 

Vi faar se hvordan det funker, skulle lede varme bedre enn den gummmi klumpen som ble brukt opprinnelig, ivertfall i teorien :) Vi faar se naar jeg endelig booter, noe som skulle skje til helgen en gang..

 

 

Tøft prosjekt , har skikkelig old school preg over seg :dremel:

Ingenting galt med litt old school vel ;)

 

[infected]

Endret av [Infected]
Lenke til kommentar
Du må jo bruke kopper-mynter da! Foresten, digger måten alle de kablene er lagt opp, ser heftig bra ut ,må jeg si (:

 

Lykke til videre, denne må jeg følge med på (:

 

Ble ikke saa stor suksess med de myntene, de var for hoye saa ble ikke stort med kontakt mellom GPU og ribben..

 

jeg kan ikke se bildene :(

 

Ser ut til at kvoten min er brukt opp, og er 10 dager til den nullstilles ogsaa.., hmm, lurer paa hva jeg skal gjore med det..

 

[infected]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Er projektet dødt ?

 

Prosjektet er ikke dodt. Siste ukene har vaert oppgaver, eksamener, retting av oppgaver og saa videre.. saa har ikke hatt stort med fritid :p

 

Om et par ukers tid, etter alle eksamener og saa videre er ferdig, blir det hjem til Norge for aa feire jul.. saa blir nok ikke stort med modding for januar en gang, desverre..

 

Mulig det blir noen videoer av prosjektet slik det staar naa, saa snart jeg har mulighet til lage det til :)

 

 

Prosjektet er absolutt ikke dodt, bare paa pause :)

[infected]

Endret av [Infected]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...