Krupiii Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hallo, lurer på om det er nødvendig å overklokke radeon 4890 x2 jeg.. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kanskje du han kaste litt lys over hvorfor du tror at det kanskje er nødvendig å overklokke 4890? Evt nødvendig i forhold til hva? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er jo opp til deg hva som er nødvendig. Føler du at det ikke er god nok flyt i spillet, bør du overklokke. Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 4870x2 eller 2 x 4890? Har enda til gode å se en 4890x2 i salg Uansett, overklokking er en smaks-sak. Det gir resultater, men med en viss risiko for ustabilitet i systemet. Hva er formålet med overklokkingen? Lenke til kommentar
Krupiii Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Battlefield 2, noen stratergi spill også skal jeg starte med call of duty modern warfare 2... Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ikke nødvendig å overklokke 4870 X2 for å spille de der greiene på max. Garantert ikke! - Rob Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nei, med de spilla hadde jeg gått for å prøve redusere viftestøy fremfor å trykke ut noen få ekstra fps vha overklokking. Men jeg kjenner jo folk som bare MÅ overklokke både cpu og skjermkort selv om det mest grafikk-krevende de leker med er MindJolt games på facebook... Er vel i den kategorien selv. Overklokket cpu og gfx på "kontor" riggen for å lese nyheter, drive litt bankier-virksomhet og knatre litt på diverse forum Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Battlefield 2, noen stratergi spill også skal jeg starte medcall of duty modern warfare 2... et nvidia 7900gt drar battlefield 2 på fullt. 4890x2 kan dra 5-10 battlefield 2 på fullt. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Nei, med de spilla hadde jeg gått for å prøve redusere viftestøy fremfor å trykke ut noen få ekstra fps vha overklokking. Men jeg kjenner jo folk som bare MÅ overklokke både cpu og skjermkort selv om det mest grafikk-krevende de leker med er MindJolt games på facebook...Er vel i den kategorien selv. Overklokket cpu og gfx på "kontor" riggen for å lese nyheter, drive litt bankier-virksomhet og knatre litt på diverse forum snart vinter, dead space kan anbefales, koster en hundrings nå. Hvis du liker skytespill i en grøsser-triller-sekvens. Som å se en god film som varer 10 ganger lenger. Endret 12. oktober 2009 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå