Gå til innhold

Nødvendig å overklokke radeon 4890 x 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, med de spilla hadde jeg gått for å prøve redusere viftestøy fremfor å trykke ut noen få ekstra fps vha overklokking. Men jeg kjenner jo folk som bare MÅ overklokke både cpu og skjermkort selv om det mest grafikk-krevende de leker med er MindJolt games på facebook...

Er vel i den kategorien selv. Overklokket cpu og gfx på "kontor" riggen for å lese nyheter, drive litt bankier-virksomhet og knatre litt på diverse forum :blush:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nei, med de spilla hadde jeg gått for å prøve redusere viftestøy fremfor å trykke ut noen få ekstra fps vha overklokking. Men jeg kjenner jo folk som bare MÅ overklokke både cpu og skjermkort selv om det mest grafikk-krevende de leker med er MindJolt games på facebook...

Er vel i den kategorien selv. Overklokket cpu og gfx på "kontor" riggen for å lese nyheter, drive litt bankier-virksomhet og knatre litt på diverse forum :blush:

snart vinter,

dead space kan anbefales, koster en hundrings nå. Hvis du liker skytespill i en grøsser-triller-sekvens. Som å se en god film som varer 10 ganger lenger.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...