zaler Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Er det pent med gutter i vest? Fks i bursdager eller på fester.. Takk:) Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Er det pent med gutter i vest? Fks i bursdager eller på fester.. Takk:) Hvorfor skal bare jenter svare? Vest kan vell være pent. Men kan også være harry. Spørs vell hva du har til da. Ikke så pent. Penere Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Enig med Kruuger. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Enig med thrice. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hvorfor skal bare jenter svare? Fordi man kler seg fint for å få jenter. Jeg bryr meg ikke hva de andre guttene på festen mener, jeg hadde dukket opp i klovneantrekk hvis jeg visste at jenten jeg var interessert i tente på det. Endret 20. september 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Hvorfor skal bare jenter svare? Fordi man kler seg fint for å få jenter. Jeg bryr meg ikke hva de andre guttene på festen mener, jeg hadde dukket opp i klovneantrekk hvis jeg visste at jenten jeg var interessert i tente på det. haha.. du dorian du dorian.. du tar kaga.. det må jeg si.. du er gutten med futtet! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Vest er digg. Vest er best. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Fordi man kler seg fint for å få jenter. Jeg bryr meg ikke hva de andre guttene på festen mener, jeg hadde dukket opp i klovneantrekk hvis jeg visste at jenten jeg var interessert i tente på det. google "peacock theory" Endret 20. september 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror du må gjøre mer enn å google peacock theory hvis du tror at det holder å kle seg stygt. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Men for faen da mann, der finst jo usmakelige og harry jenter også. der er nok av dem. Sikkert mange gutter som vet mye mer om klær en mange jenter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Vest er harry! Eneste unntak er hvis den er under en dressjakke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Vest er harry! Eneste unntak er hvis den er under en dressjakke. I mange tilfeller, ja. Men det finnes da vitterlig antrekk der man ser bra ut med vest/slips Lenke til kommentar
kimman Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 NEI: JA: Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 De to øverste bildene har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
zaler Skrevet 21. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hvorfor skal bare jenter svare? Fordi man kler seg fint for å få jenter. Jeg bryr meg ikke hva de andre guttene på festen mener, jeg hadde dukket opp i klovneantrekk hvis jeg visste at jenten jeg var interessert i tente på det. Akkurat! Jeg driter i hva andre gutter synes, om jentene liker det kunne jeg gått i hva som helst Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er mange eksemplar på frykteleg bruk av vest (fyrste bildet til Kruuger, til dømes), men til dress passar det ofte veldig godt. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hvorfor skal bare jenter svare? Fordi man kler seg fint for å få jenter. Jeg bryr meg ikke hva de andre guttene på festen mener, jeg hadde dukket opp i klovneantrekk hvis jeg visste at jenten jeg var interessert i tente på det. Akkurat! Jeg driter i hva andre gutter synes, om jentene liker det kunne jeg gått i hva som helst Oh well.. Regner med at du har en veldig typisk, uorginal og kjedeli stil. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Dorian har langt ifra en uoriginal og kjedelig stil hvis man skal gå utifra det han har postet her. Endret 22. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå