johome Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg kom over dette i nettavisen. Hva er det for noe ? I følge historien til barna hadde den gått til angrep på dem. Leste det igår (husker ikke hvor). Endret 19. september 2009 av johome Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Onkelen min, han heter Bjarte. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Og det sa brura å! Ser ut som det skal forestille et alien kansje. støpt og laget i en slags form for plast. Ser ikke ekte ut Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg tror dem fant ut at det var en oter eller bever eller noe? Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Annen raritet : http://www.telegraph.co.uk/earth/wildlife/...d-in-China.html Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Annen raritet : http://www.telegraph.co.uk/earth/wildlife/...d-in-China.html Det er ikke så rart, slanger har gener for bein da de stammer fra firbeinte dyr, innimellom skjer det noe galt og de genene kommer frem og et bein blir laget Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Når jeg faktisk nå gidder å etterforske litt , ligner det litt på et dovendyr , men likevel er det noe som mangler synes. jeg . nakken er for lang, og kroppen ser rett å slett ikke helt lik ut Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Ut fra klørene å bedømme ser det ut som et hårløst dovendyr ja, men som Magnolian sier, så har det noen trekk som ikke stemmer. Kanskje det er et vannskapt dovendyr elns? EDIT: Den slangen med et bein var finurlig. Endret 19. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) To for eksempel snuten på dovendyret, det er en nese . mens skapningen i førstepost bare har nesehull , og mangler selve nesekula . ser mer ut som et nebb kansje ? Edit: Leser rundt om på nettet at det er flere biologer og zoologer som mener dette er et dovendyr. Det første som faller av kroppen til et dødt dyr i sjøen er håret. Derfor har den en slik glatt hudoverflate. men likevel, noe med nesen og munnen stemmer ikke med dovendyr Endret 20. september 2009 av Magnolian Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 To for eksempel snuten på dovendyret, det er en nese . mens skapningen i førstepost bare har nesehull , og mangler selve nesekula . ser mer ut som et nebb kansje ? Edit: Leser rundt om på nettet at det er flere biologer og zoologer som mener dette er et dovendyr. Det første som faller av kroppen til et dødt dyr i sjøen er håret. Derfor har den en slik glatt hudoverflate. men likevel, noe med nesen og munnen stemmer ikke med dovendyr Ikke alle dovendyr er helt like. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Neivel ? Gi meg 5 bilder av dovendyr som ikke ligner på hverandre da, finn noen med lik nese som dyret i førstepost . så tenker jeg vi har en diskusjon angående det også Kan faktisk legge til noen selv : Familien Megalonychidae Choloepus didactylus: Familien Bradypodidae Bradypus tridactylus: INGEN av de bildene jeg finner av Dovendyr har slik nese som bildet i første post. men halsen og generelt lengden på armer tilsier at det er dovendyr Endret 21. september 2009 av Magnolian Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tar sikkert ikke lang tid før det avsløres som en velutført hoax, eller et genetisk misfoster av et vanlig dyr. Misformede dyr og babyer hender jo. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Enig med deg der Bytex. kan godt være misfoster av en annen dimensjon. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Satser på at det er et misfosteret dovendyr. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Spesiellt hvis eneste beviset er et fotografi tatt av en jungelindianer som på mystisk vis har havnet i en avis der borte. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det var jo et oppstyr uten like når noen ungdommer fant dette dyret vasket i land på en strand i usa : Viste seg å være en vaskebjørn Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Neivel ? Gi meg 5 bilder av dovendyr som ikke ligner på hverandre da, finn noen med lik nese som dyret i førstepost . så tenker jeg vi har en diskusjon angående det også INGEN av de bildene jeg finner av Dovendyr har slik nese som bildet i første post. men halsen og generelt lengden på armer tilsier at det er dovendyr De mister snuten, hår, får gummiaktig hud av å ligge i vann. Tar sikkert ikke lang tid før det avsløres som en velutført hoax, eller et genetisk misfoster av et vanlig dyr.Misformede dyr og babyer hender jo. Var misfoster jeg tenkte på, ikke annen art/kjønn/underart. Satser på at det er et misfosteret dovendyr. Ikke gitt opp vandlig dovendyr enda. Man kunne forresten bare teste det ut ved å slenge en (selvdød f eks) fra en dyrehage nedi en vanntank og sjekke hvor raskt den endrer utseende. http://en.wikipedia.org/wiki/Sloth en del arter der, men bilde av få av dem. Endret 21. september 2009 av Reproductivist Lenke til kommentar
Colb Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 syk opplevelse å finne noe slikt ravende rundt Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var vel slik at de hadde løyet om at den var i live, første gang de så den ? De hadde nok sett den i sjøen , dratt hjem , funnet på en fin historie , dratt tilbake , og så fisket liket opp av sjøen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå