tOREEE Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Heisann Nå, etter mye rot av posten og det lokale postkontoret, har jeg endelig fått kvittert ut en HTC Hero! Jeg har noen spørsmål som jeg kunne trengt svar på så fort som mulig. - Hvordan overfører jeg nummerene mine enklest mulig? Forklar! Går ikke an å legge inn alle sammen på sim-kortet ser jeg.. - HTC's rom, eller MoDaCo rom? Syntes at det ser så vanskelig ut med MoDaCo, kanskje jeg tar feil..? - Noen programmer jeg absolutt bør skaffe meg? Hilsen tORE Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Om du har Telenor eller NetCom, kan du trolig benytte deg av deres backup-tjeneste for å få overført nummerne. Jeg trykte synkroniserer på den gamle, flyttet sim-kortet til den nye telefonen og trykte synkroniser på den. Voila, så var alle kontaktene overført. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hvordan gjør du dette? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Gratis med zyb.com, bruker den selv for å ha backup over alle kontaktene mine. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvordan gjør du dette? Det varierer nok fra telefon til telefon. I S60 5th går man inn på kontakter, trykker valg og deretter synkronisering. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hvordan gjør du dette? Det varierer nok fra telefon til telefon. I S60 5th går man inn på kontakter, trykker valg og deretter synkronisering. Der står det jo bare PC Sync, er det den jeg skal bruke? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Gratis med zyb.com, bruker den selv for å ha backup over alle kontaktene mine. Huff! Nå har jeg fått kontaktene ifra min Nokia N95 8GB over til zyb, men zyb hadde jo såklart ikke en ordning for HTC hero.. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nei, det ser heller ikke ut til at Telenor har det - uten at jeg vet om du i det hele tatt bruker Telenor. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Jeg bruker telenor ja : ( Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Jeg fikk det til Etter litt knoting med Nokia PC suite og outlook gikk det! Nå blir det vel ny ROM, noen grunn til å ikke velge HTC sin? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Oppgradering til nyeste rom fra htc gjør det umulig* å roote eller flashe telefonen med andre roms senere, noe som bl.a hindrer deg i å ta i bruk wifi tethering og tilgang til betalt programvare i market. *Noen har visst fått det til, men prosessen er risikofylt, og du risikerer å sitte igjen med en ubrukelig telefon. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gratis med zyb.com, bruker den selv for å ha backup over alle kontaktene mine. Er det sikkert da? Hva tjener de penger på? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vet ikke, de har akkurat fått inn litt venturepenger. Også prøver de på å få ett litt sosialtnettverksopplegg, men inntil videre tror jeg ikke de har noen inntekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå