dan83 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Syntes ikke disse bildene ble alt for gale; gir litt "eksotisk" følelse syntes jeg, spesielt bilde nr 2=) Er derimot litt usikker på om den planten i forgrunn på bilde nr 2 er litt forstyrrende eller om den bare gir bilde litt ekstra. Den er litt uskarp, siden den var i bevegelse under eksponeringa=) Er veldig glad i denne type bilder og planen er en gang dra til litt mer eksotikse områder og fotografere fossefall og bekker. Så feks jungelen hadde vært rene himmelen for meg=) Har derfor også lyst til å bli veldig god på denne type bilder, så kom med konstruktiv kritikk! Men hvis jeg derimot er uenig med kritkken, så vill jeg si klart ifra=) Skal forresten tilbake ditt senere i dag og prøve et par bilder til av versjon nr 2, uten planten i forgrunnen=) Hadde også vært morsomt å prøve noen andre vinkler og komposisjoner, men er veldig vanskelig uten å unngår vann sprut på linsa; en av utfordringene med denne type bilder Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå