Bikkebakke Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Overraska over å sjå at så mange er negativ til den. Synest den er kjempegod eg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Njet..jeg fikk den ekle spylukta i nesa hver gang jeg drakk av boksen. Kasta siste slumpen når jeg gikk av toget. Lenke til kommentar
jonlajoie Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er overrasket over alle de negative responsene, jeg synes den smakte veldig godt jeg. Har en litt annerledes smak enn den vanlige energidrikken. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ble skuffet av Burn Juiced. Drukket den kun en gang, men så ligger det noe i det også. Vanlig Burn er milevis bedre. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synest også at vanlig Burn er bedre. Men Juiced var absolutt godkjent hos meg ivertfall Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synes den er god, har kjøpt den flere ganger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 En av få drikkbare energidrikker på det norske marked. Kun slått av SoBe PureRush. Smaker ekstremt mye bedre enn vanlig Burn. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Overraskende vond! Smaker som en blanding av Burn og tropisk juice - og det er vist det det er! Det er rart med det, men to ting som er veldig godt for seg smaker enten veldig godt når du blander det eller ikke godt i det hele tatt når du blander det. Delvis OT: Er «den andre store Burn'en» bare Burn på stor boks? Eller er det annen smak på den og? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Overraskende vond! Smaker som en blanding av Burn og tropisk juice - og det er vist det det er! Det er rart med det, men to ting som er veldig godt for seg smaker enten veldig godt når du blander det eller ikke godt i det hele tatt når du blander det. Delvis OT: Er «den andre store Burn'en» bare Burn på stor boks? Eller er det annen smak på den og? Er vanlig Burn i stor boks Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vanlig Burn, men med dobbel koffeinmengde så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vanlig Burn, men med dobbel koffeinmengde så vidt jeg husker. Dobbel mengde koffein pga. dobbelt så stor boks Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vanlig Burn, men med dobbel koffeinmengde så vidt jeg husker. Dobbel mengde koffein pga. dobbelt så stor boks Hrm, trodde nå at de hadde doblet koffeinmengde (til 32mg per 100ml eller noe i den duren) for å matche Red Bull slik bla. Battery og Urge Intense nå har gjort, kan sjekke det opp senere. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 smaker fanta exotic, og det er IKKE bra. BLASFEMI! Smak og behag, men jeg mener at Fanta Exotic smaker veldig godt! Hvilken av juiced er det som smaker "fanta exotic"? For hvis det Juiced Berry så er jeg uenig. Jeg liker Exotic, men ble litt småkvalm av Juiced Berry, fy for en møkkadrikk. Den andre Burn juiced har jeg ikke smak, så den skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå