China Burger Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg har ikke hele livet foran meg, siden jeg ikke ble født idag. Men jeg vil likevel holde meg unna å tjene mye penger, på dårlige måter. Her er noen av mine dårlige råd for å kunne tjene mye penger, som jeg anbefaler folk å holde seg unna. 1. Kjøpe en lekepistol og komme skrikende inn i en bank, menst en tenner på en dynamitt kube å slenger bort i ene hjørnet bare for å vise at her snakker vi faktisk om "hit med alle penga" eller å "sprenge ned hele huset". Bakdelen er at det alltid er en mulighet for at hele prosjektet går i dass, eller at en vil slite en smule med dårlig samvittighet for at en har røvet til seg en haug med penger, deriblandt "naboens sparepenger". 2. Å reise til sør-amerika, for å svelge 100 kapsler med narkotika pakket inn i voks. For derette å ta første flyet til Spania og drite ut alle kapslene på hostellet, for å deretter å motta 10000 euro for jobben. En må selvsagt huske på, at går det gale en eller annen plass så dør en enten av at den ene kapselen sprikker og en får en overdose rett i magen. Eller at en må sitte i ett lite overfyllt bøtte-kott, i ett fengsel i sør-amerika i 20 år, menst en tenker over på hvor i livet en kanskje kunne vert litt smartere. 3. Jobbe hardt og lenge for å spare nok cash til å levere maange lotto kuponger for alle pengene menst enn venter på betre tider og milliongevinst. Bakdelen er at en mest sansynleg ikke har penger igjen til hverken mat, rekninger, hus, drikke eller bursdagsfeiring. 4. Reise til øst-europa for å selge sine egne organer. Er en heldig, eller rettere sagt uheldig. Så kan det hende enn får solgt den ene lungen og nyren sin, i ett pakketilbud til 100 tusen kroner. Bakdelen er at en gjerne hadde betalt 200 tusen noen dager senere bare for å få igjen organene sine, siden det sansynlegvis ikke hadde gått så lang tid før en hadde angret litt på handelen. 5. Å bli leiemorder, å drepe hvem som helst bare enn får en liten koffert med penger først. Det føles sansynlegvis ikke helt rett å drepe folk sånn omtrent uten mål og mening. Men visst en først er en massemorder som dreper folk uansett, så kan en jo tjene litt ekstra gryn i samme slengen på hobbyen sin. Bakdelen er at det er en særdeles destruktiv aktivitet, både for samfunnet og for seg selv. Så sant en ser bort fra den økonomiske gevinsten en håver i land da, selvsagt. Endret 19. september 2009 av IDF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå