exzEt Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei. Jeg har en LG Viewty nå for tiden, har hatt den en stund. Begynner kort sagt å bli dritt-lei den. har sett for meg en mengde telefoner men klarer liksom ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal velge / vente på. Kriterier for mobilen - Grei batteritid - Wi-fi - Bra musikk avspiler - Gps? - Helst symbian - Bra kamera med mulighet for film - Ser helst for meg at mobilen gir meg en litt " gadget-følelse ". Liker at mobilen(ene) mine er til å vise frem, og at jeg kan gjøre mye kult me den. - Ser ikke for meg at jeg kjøper en Iphone - liker bare ikke den. Mobiler jeg har sett på: Nokia n900 Sony ericsson xperia 2 Samsung omnia hd Satio Hero Pre palm Ser helst at dere argumenterer for eller i mot disse, eller anbefaler andre hvis jeg har utelatt noen : ) Con's and pro's - shoot : D Takker for all hjelp - exzet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har ikke hørt så mye om satio men innrømmer at når jeg ser på specs så ser det veldig bra ut. Så har du N900 som også er symbian, personlig blir den altfor stor for meg men vil du ha tastatur kan den være noe for deg. Den siste er Omnia HD som har omtrent alt, inkludert symbian. Lenke til kommentar
exzEt Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Har ikke hørt så mye om satio men innrømmer at når jeg ser på specs så ser det veldig bra ut. Så har du N900 som også er symbian, personlig blir den altfor stor for meg men vil du ha tastatur kan den være noe for deg. Den siste er Omnia HD som har omtrent alt, inkludert symbian. Er enig i at N900 kan bli for stor. eg forøvrig ikke noe stor fan av Nokia heller.. Satio verket interessant, men lite " flashy ". og SE er ikke markedsledende når det kommer til nyutvinning og kreativitet til telefonene - Greit telefonen har 12 Mgp. Ellers er den jo på høyde med en enhver telefon i den klassen. Er litt usikker på omnia HD telefonen, syns de menyene og måten programmvaren er brukt på mobilen er litt upraktisk og det ser ikke helt bra ut. men det er jo da en veldig bra mobil med O-LED skjerm og en rekke andre funksjonaliteter. Noen som har noe mer tips/informasjon om : xperia 2 og/eller Palm pre. Sistnevnte virket veldig interessant : p Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Palm Pre fungerer vel foreløpig bare på det amerikanske markedet? SE Xperia X2 kommer vel heller ikke på markedet før etter jul? Endret 19. september 2009 av covah Lenke til kommentar
exzEt Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Palm Pre fungerer vel foreløpig bare på det amerikanske markedet?SE Xperia X2 kommer vel heller ikke på markedet før etter jul? Ja - Jeg leste på amobil at xperia 2 vart tydeligvis blitt usatt til Q1 2010. Noe som simpelten er dritt. Palm pre skal jo etter planene komme i Q4 dette året. Og det er en norsk forhandler på markedet som skal selge disse, dog bare uten Abonnoment. - DUMP Lenke til kommentar
selunge Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sats på en Sony Ericsson C702 - Tåler det meste. -3,15 MEGAPIXEL. Med mer Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nå har trådstarter bare nevnt smarttelefoner. Hva får deg til å tro at han er interessert i en dum telefon? Lenke til kommentar
program Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Sats på en Sony Ericsson C702 - Tåler det meste. -3,15 MEGAPIXEL. Med mer Jaha, da har jeg lest det og. Det eneste trådstarter foreslår er smarttelefoner, og du kommer med Sony Ericsson C702? Den har ikke wifi, den har LANGT I FRA noen gadget-følelse, og den er ikke noe særlig å vise frem. Den telefonen har altså svært lite av det trådstarter ønsker. En helt annen type telefon en trådstarter ønsker. Litt enklere sagt: En av de latterligste og dårligste forslagene jeg har sett. Endret 19. september 2009 av program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå