Gå til innhold

WIP - 3D R/C helikopter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi jeg liker å holde på med 3D. Det er det samme som å spørre folk hvorfor de spiller spill, ;)

Ok, hobby altså. :)

Tenkte du kanskje hadde noe annet på gang siden det du driver med er på såppas høyt nivå.

-at du lager deg en CV for å søke jobb f.eks ;-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oi, takk for at du bumpet denne tråden, Oriuss! Jeg hadde helt glemt denne tråden, har mange WIP tråder på diverse forum, se :)

Jeg er ferdig med helikopteret nå, og har laget en final render. Polycounten er på 2,1 millioner.

post-123991-1260814252_thumb.jpg

Lys-setupet er også ganske så avansert... Tror det er den mest avanserte jeg har laget noen gang. Tok meg to dager å perfeksjonere det...

Lenke til kommentar

Må bare ta av meg hatten :fun:

Men, hva har du brukt til å modellere etter? Har du en Rappy 30 fremfor deg som du måler på, eller bruker du tegninger/bilder fra nettet? Nå har eg aldri eid en Raptor 30, men dimmensjoner(litt vanskelige å se på bildet naturligvis) var slående like den eg sitter og skrur på nå, en Raptor 50.

Lenke til kommentar

Nomore: Jeg har funnet bilder på nettet, og modelert etter dem :)

Koffeinkanin: Kanskje ved neste render! Frister veldig å lage en ekstremt høyoppløst render!

El-corazon: Takk for at du la merke til det! Skal fikses ;)

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Nomore: Jeg har funnet bilder på nettet, og modelert etter dem :)

Veldig imponerende :)

Om bredden på ramma akkurat der motoren festes i ramma er på litt under 7cm så er det en Raptor 50, ikke 30. Flisespikkeri, men eg regner med du vil ha det rett når du bruker så mye tid på det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...