Newt32 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hey! I dag er det akkurat seks år siden jeg registrerte meg på dette forumet, 19/9-03 til 19/9-09. Synes årene har gått fort. Har vært lite aktiv det siste året eller to... Men det er et flott forum, ingen tvil om det - Newt32 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Snart 6 år på meg også Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) graaats, angrer på at jeg ikke registrert meg på diskusjon tidligere! Lurket jo rundt her i evigheter før jeg endelig fikk gjort det :S Endret 10. oktober 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå