Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei. Gamestop har en deal at du kan levere inn ps2 og 5 spill, og få en xbox (360 tror jeg) jeg bruker ikke min ps2, og har 20 spill jeg heller ikke bruker og tenkte å gjøre dette. Ps2' har èn feil, at det av og til kommer en rar lyd fra ps2'en. Kan jeg forsatt levere den inn?/Håpe på at det ikke er noe galt med den når jeg leverer den? Hva skjer om jeg evt. prøver å levere den og det er noe galt? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tviler på de tester den. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 De tester den, men de gjør det ikke nøye. Bare sjekker at den starter opp og at det kommer bilde på skjermen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 tja, Det holder det, for det kommer sånn hakking 1/10 ganger kanskje.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Når jeg benyttet meg av dette tilbudet (for 6 mnd siden) så sjekka de bare at alt tilbehør følgte med (kabler, kontroller osv...) Ikke om den starta opp. Min var tilgriset i Hot 'n Sweet (virket, men av/på knappen var seig, samme eject..) Et tips, er å vise de dårligste spillene når du leverer inn. Jeg var så dum, at jeg la fram alle jeg hadde og dermed gikk glipp av litt penger.. :/ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Ahh, Kjipt Får vise de dårligste. Og stikke ned på mandag og kjøpe spill, eller etterpå eller burde jeg ta med spillene? Tenkte å stikke ned på om 10-20 min. skal jeg ta med no boks til den, eller bare en pose? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bare vis de dårligste spillene, kan ta med alle på en gang Trenger ikke å ta med esken, hvis det var det du spurte om.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Okei, Takk Da sier jeg ossen det gikk når jeg kommer tilbake! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hvilke av disse spillene burde jeg levere sammen med ps2'en? NHL 08 NHL 06 NHL 05 Need for Speed Most Wanted Colin McRae Rally 2005 Prince of Persia The sans of time James Bond 007: Nightfire The sims ghosthunter Har 1x Kontroll 1x Tv kabel 1x Strømkabel og ps2'en. Burde jeg ta med begge memory card'ene? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 all nhl, ghost og colin Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 NHL 08 er vel ikke værre enn eks bond/sims? 08 er jo ganske nytt.. Og ja, ta med minnekortene. Du har jo ikke store behovet for de anyway.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Da tar jeg med alle NHL spillene, Ghosthunter og Colin, Og får penger for alle de andre Hva med memorycard da? Skal jeg gidde å ta de med? har en nabo som sikkert vil ha dem. Og den andre kontrollen? Får jeg no penger igjen for den? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du får penger for alt! Om det er verdt det, er noe anna. Men du har jo ikke behov for delene.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 sant. Jeg bare leverer ene kontrollen jeg.. Selger resten på finn.no overpriset eller gir til naboen .. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 gikk dårlig, fyr i kassa påstod de ikke hadde hatt tilbudet på ett år. Nettsiden sier noe annet. Skal ta prntscrn av nettsiden og sende på mail til dem. De reklamerer for det skal de faen meg få gi meg det. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Finner det ikke på nettsiden dems. Link? =) Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tror ikke det finnes, har sett i sikkert 40 mins nå og jeg finner det ikke jeg heller...Kanskje han så feil...uansett(dette er for tråd-starteren) er det ikke så veldig dyrt for x360 nå...får en elite med halo wars og halo 3+ et par spill til til ca 2.3-2.400 "I wish you good luck in your quest for a new X-box 360." Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Finner det ikke jeg heller. Tilbudet var i julen i fjor, så tror det er over nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg benyttet meg av tilbudet i januar tror jeg Synes det var merkelig at de tar samme tilbud på nå. Det er vel Slim det går i nå! ;D Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Jaja.. Samma det. Har en venn smo vil kjøpe den med alle spilla til 1000 kr eller finn.no til 2500 .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå