Condis Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hei, Som emnetittel sier så trenger jeg pakningsfornyer og syns det blir litt mye med 500,- med porto fra forhandlerne på nett. Så om noen har noen rester som dem vil bli kvitt så ta gjerne kontakt. Endret 19. september 2009 av Condis Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dette er ikke et sted for kjøp og salg, bruk bruktmarkedet Lenke til kommentar
Condis Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Dette er ikke et sted for kjøp og salg, bruk bruktmarkedet Hvor finner jeg dette bruktmarkedet? Anser det mere som en hjelpende hånd enn kjøp og salg igrunn. Er jo ikke så umenneskelig om noen ønsker å hjelpe meg med å få bilen min på vegen med å sende meg noe omegaolje mot litt bestikkelse evt, var jo en grunn til at jeg spurte på bilteknisk. Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er endel butikker som selger dette, har du ingen butikk som pusher bildeler i nærheten? Lenke til kommentar
Condis Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Er endel butikker som selger dette, har du ingen butikk som pusher bildeler i nærheten? Bor i Molde, så ja: bilextra, mekonomen, mekk o.l, så disse forhandlerne kan ha? Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, jeg ville sjekket om noen av de har, en kjapp tlf til de så får du nok svar på om de har. Lenke til kommentar
Condis Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Ja, eneste er at det er lørdag men jeg får ringe rundt på mandag Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, eneste er at det er lørdag men jeg får ringe rundt på mandag For å legge til noen butikker på sjekklista: Felleskjøpet, Eikmaskin, AK-maskiner, evt. andre landbruksbutikker. Lenke til kommentar
Condis Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Ja, eneste er at det er lørdag men jeg får ringe rundt på mandag For å legge til noen butikker på sjekklista: Felleskjøpet, Eikmaskin, AK-maskiner, evt. andre landbruksbutikker. Kjempe bra:D Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Dra innom et verksted og spør etter å få kjøpe en kork for å fylle på. De fleste har Omega 917 stående og jeg ser ikke problemet ved at de kan avse en skvett for noen ti-kroner. På det verkstedet jeg jobber, så har mange fått kjøpt litt til bilen sin flere ganger uten at vi har krevd flere hundre kroner for det. Prøv dette først. Endret 19. september 2009 av LiamH Lenke til kommentar
Condis Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Veldig fornuftig! Første jeg skal gjør på mandag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå