treningsnarkoman Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei! Jeg er usikker hva jeg skal ha i meg rett etter ei styrkeøkt. Jeg er ute etter markerte muskler i tillegg til at jeg vil bli sterkere som langrennsløper. Jeg har til nå drikki en proteinshake etter trening (av typen Maxim), og spist knekkebrød med ost på. Hva tenker dere om dette? Jeg har nå tenkt å kjøpe meg mere proteinpulver, fordi boksen jeg har nå er tom Har dere noen forslag her? På forhånd takk. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg kaster innpå med Protein ( 100% Whey 3KG PF), Creatin og CarbFuel. Funker fint, men så har ikke jeg kroppen som en langrennsløper heller da Ellers går det i Selolje, E-Vitamin og Zeus Test Booster. Variert kosthold funker også. Hva som er bra for markerte muskler vet jeg ikke så mye om, men : http://www.x-life.no/index.php/cPath/16?gc...CFU1_3godWV8vbQ Har noen jeg trener sammen med som bruker noe av det der. Funker fint på de, men har sikkert noe med at de er tynn i utgangspunktet. Tviler for at jeg hadde merket noe om jeg hadde smelt i meg ett par bokser eller 10. Endret 19. september 2009 av iNTEGRALiS Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Protein og karbohydrater. For markerte muskler må man ha lav fettprosent, og jeg så si at det hjelper ikke å trene og ikke spise nok. Jeg har faktisk gått opp 6kg på 6 uker og tilogmed gått ned i fettprosent. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ette trening så må du få i deg protein, ta deg ein protein shake! Lureste du gjør, og så trenger du raske karbohydrater, spis en banan eller riskaker evt. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Etter trening så er det først karbs også protein, jeg pleier da å ta en Gainer etter trening (Complex Carbs And Protein). Da får du påfyll på Karbohydrater og Protein. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Tusen takk for mange gode svar! Ette trening så må du få i deg protein, ta deg ein protein shake! Lureste du gjør, og så trenger du raske karbohydrater, spis en banan eller riskaker evt. Hmm, banan? Er ikke det veldig langsomme karbohydrater? Hvor mange gram protein og karbohydrater er det snakk om å få i seg etterpå? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Bananer er raske karbs. Folk flest velger bananer og rosiner fordi det er en grei og rask måte å få iseg raske karbs. Endret 20. september 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du bruker et veldig dyrt protein (Maxim), men selve oppskriften din med proteinpulver, knekkebrød og ost er helt fin. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Du bruker et veldig dyrt protein (Maxim), men selve oppskriften din med proteinpulver, knekkebrød og ost er helt fin. Har du noen andre løsninger på proteinpulver? Gi gjerne linker! Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg har handlet veldig mye av x-life.no det siste året, og er fornøyd med produktene derfra. Prøvde Myoprotein nå sist, og synes det var godt, men ble egentlig veldig lei det etterhvert. I tillegg fant jeg egentlig ut at det var helt unødvendig av meg å kjøpe et så dyrt proteinpulver, da jeg spiser varierte proteinkilder hver dag. Så nå har jeg bestilt 12 kg av essential whey: http://www.x-life.no/index.php/cPath/1 Fikk nyhetsbrev om dette for et par dager siden, og tenkte å prøve det nå. Ser de og har fått en " all in one " pakke som er fin: http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/461 Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 http://topformula.se/gym-traening/16.html der er det billigt og bra! Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Takker! Men hva tror dere om f. eks Denne? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 funker den, men hadde ikke giddet og bestille fra ebay du kan jo sjekke ej-shop.no og proteinfabrikken.no det er vel det billigeste norske sidene. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Hva mener du med at du ikke gidder? Spørsmålet mitt er om denne er like god og at de tilfredstiller mitt behov slik som de du får kjøpt her til lands. F. eks den jeg bruker nå. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du får det samme her i norge enn og bestille fra ebay Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Nå trur jeg jeg har bestemt meg for å gå for DENNE Tror denne vil gjøre nytten for min del! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser ikke helt poenget. Du betaler mer (vare + frakt + fortolling + mva) enn for noe du får fra ej-shop.no, og du får varen kjappere. I tillegg er det null poeng i å kjøpe 900 gram pulver, det gafler du i deg i løpet av en uke eller to. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 For å svare på det siste her: Fortolling og mva, får jeg ikke. Selgeren setter "gift" og i tilleg markerer verdien som $10. Jeg har handlet ofte fra eBay, og etter hva jeg har sjekka, så er det billigere på eBay. 900gram er nok til meg. Jeg kjører styrke maks 2 ganger i uka, og en slik boks varer nok en stund. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 900 / 50 (vanlig dose) = 18. 18 / 2 = 9 uker. Jeg skjønner den om du får i deg resten av proteinen du trenger for å bygge muskler fra kostholdet ellers (dvs. stort fokus på kjøtt, fugl, fisk, egg og melk til alle dagens måltider) og bare bruker proteinpulver etter trening av praktiske årsaker. Personlig jafser jeg i meg 100-150g pulver daglig, og jeg ligger på 3 styrkeøkter i uken, stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå