EMS15 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei I det siste har telefonregningen min vert skyhøy. Dette er fordi jeg har begynt å få sex meldinger en gang i måneden... "Tonje liker det røft" "Ville du tatt denne damen" "XXX med Stein og Torild" Etc.. Etc.. Noen som vet hvordan jeg slutter å få disse? Det står ikke noe informasjon om hvem som sendte den eller hvordan jeg stopper tjenesten. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Send "STOPP" tilbake til den du får meldingen fra. Eller ring teleoperatøren din, så kan de sikkert sperre disse meldingene Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Funker ikke å sende tilbake til den jeg fikk fra fordi jeg ikke ser noe nummer, der nummeret vanligvis står, står det bare tittelen .. Hvordan kan jeg vite nummeret til teleoperatøren min? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Om du har netcom så sjekker du ut netcom.no -> Kundesenter -> Kontakt oss. https://netcom.no/kundeservice/kontakt-oss.html Om du har Telenor så sjekker du ut telenor.no -> Om Telenor -> Kontakt oss -> Kundeservice privat. http://www.telenor.no/privat/kundeservice/ Har du noe annet? sjekk ut hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kan du ikke trykke på en valgtast og gå inn på meldingsdetaljer? Da bør du få se nummeret da det ikke skal være mulig å sende meldinger anonymt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Kan du ikke trykke på en valgtast og gå inn på meldingsdetaljer? Da bør du få se nummeret da det ikke skal være mulig å sende meldinger anonymt. Det er mulig å sende meldinger anonymt. Dette gjør jeg selv ganske ofte, og det er ikke mulig å finne nummeret ved å gå på detaljer og sjekke. Edit: Leif Endret 19. september 2009 av Kris Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fikk sånne egn gang også. Regninga kom på 800 kroner! JEg husker ikke hvordsan jeg ble kvitt dem, men jeg slapp å betale, etter vi ringte Tele2. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bytt telefonnummer og muligens operatør, det blir billigere i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bytt telefonnummer og muligens operatør, det blir billigere i lengden. Bytt nummer. Det har vært en del tråder her på forumet somtyder på at "kundeforholdet" følger nummeret, og ikke operatør. Blant annet er det folk som har opplevd at de får masse søppel som forrige eier av nummeret abbonerte på. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå