Wild Berries Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei, kjører fremdeles Win98, og har følgende problem... Når jeg er inne på en hvilken som helst side, og ønsker og følge linken, som er på denne siden, så åpner Explorer vinduet... men det er absolutt ikke noe annet som skjer. Blir litt kjedeligt å "kopier snarvei / lim inn), for det funker, men..... Forøvrig har jeg nettopp fomartet c:, lagt alt inn på nytt, oppgradert og alt det der.... Håper det finnes et håp, utenom å skrive Format c:, igjen... Takker på forhånd. MVH WB Lenke til kommentar
klatt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hørt om å oppgradere til et nyere OS? XP er veldig bra Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg har XP og har også opplevd dette problemet både i 2000 og XP. Så det hjelper iallfall ikke. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er det i selv windows eller er det når du er på internett det skjer? Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Takk, for de svar jeg har fått så langt.. Har vært inne på tanken om XP, men.. Tenkte jeg skulle ta meg selv i nakken til Høsten, og oppgradere Pc`en og OS :o Når det gjelder mitt problem så er det slik : Ta Hw.no sin side, jeg kan trykke på Forum Linkene, og de åpner seg, men tar jeg Linkene i "hovedfeltet" så åpner Win98 vinduet, men.. Adresse feltet er tomt.. og ikke noe skjer. :o De fleste linkene kan en jo "klippe og Lime inn", men det er tungvint, samt at flere sider, For eksempel Aetat sine side ikke har noe "klipp og Lim" mulighet ?.. Så langt har jeg bare oppdaget det i Explorer / ved bruk av internett. MvH WB PS: Har Windows 2000 liggende..i kassen. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Last ned siste versjon av Intrenet Explorer og instaler den Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Last ned siste versjon av Intrenet Explorer og instaler den ja, dette ordnet det hos meg. Da jeg hadde samme problem (windows 2000). Gå på windows update og last ned det som er av IE-ting. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Takk, atter engang, for mange gode svar. Setter pris på det !. Men, Wim 98 er oppdatert, og alt er "topp", men.... Finner ingen løsning på problemet enda.... Tror at det finnes en eller annen ute i Norge, som kanskje vet noe :smile: Takker for alle forslag.. MvH WB Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Last ned Internett Exlorer fra denne siden: http://tucows.online.no/preview/193778.html Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Dere alle, som sagt alt var Up To Date, men... :o Fikk noen problemer med å pakke ut enkelte Downloads.., fikk opp en feil kode. Jippi.. Goggle, og vips der var det en Fix , ifra Microsoft... :o Mcrepair, het den filen... så kjørte jeg den i gang.. byttet ut alle nye filer..og vips Alt ok.. Takker for at Dere tok Dere tid, igjen. Blir sikkert ikke siste gang, nei MvH WB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå