..Bjørnar.. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal kjøpe meg laptop av den ordentlig sinna "barebone med en skjerm"-typen. Herligheten kommer til å koste meg altfor mye penger, men jeg har ikke helt oversikt over når komponentene i den vil være på tur ut. Vil ikke kjøpe i dag om det kommer nytt skjermkort innen en måned osv. Noen som har et anslag på hvilket kvartal i hvilket år det vil være naturlig å se GTX3xxM i omløp? Takk for svar. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Desember om du har flaks... Men sjansene er store for at det blir som å oppdrive 4770 i den første tiden, det vil si at du vil se nettbutikker med "Ikke på lager" for lange perioder grunnet at Nvidia sliter med å få brikkene til å fungere. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Ja, ok. Da blir det fort feil regnskapsår, og da blir det fort helt uaktuelt. Er det lekket noen specs, eller er vi helt på bar bakke i forhold til en sammenlikning med GTX280M? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå