Gjest jente 17 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har vært sammen med typen min(19) i snart 3 månder nå, men liker han ikke så godt som jeg trodde... Har aldri vært i et fast forhold før, og når han plutselig la ann på meg på en helt annen måte en det gutter har gjort før ble jeg litt rørt av at han faktisk var skikkelig forelska i meg.... Nå skjønner jeg at jeg gjorde noe dumt, jeg har nok aldri vært skikkelig forelska i han, han er rett og slett alt for snill.... Jeg hvet at han fortsatt er forelsket i meg, han viser det tydelig hele tiden. Han har merket at noe er galt og snakket med meg, prøver hele tiden å forsikre seg om at vi har det bra. Jeg klarer ikke si noe, han er så snill og jeg merker at han blir skikkelig lei seg om jeg er litt "overlegen" (ikke vil gi han noe mer enn et lite kyss osv.) Jeg vil ikke at han skal bli lei seg på grunn av meg, men hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bare si at du ikke vil være sammen med han lenger? Han blir sikkert lei seg uansett hvordan du sier det. Lenke til kommentar
Gjest jente 17 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Finnes ikke noen måte som jeg kan gjøre han mindre glad i meg før jeg slår opp da? trodde virkelig aldri noen kunne bli så glad i meg jeg, trodde ikke dette kom til å bli noe problem:S Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Slutt å dusje? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nei, nei nei.. Du må bare si det sånn det er. Det blir bare værre hvis du utsetter det hele tiden. Han kommer til å bli lei seg men man kan ikke være sammen med noen bare fordi man syns synd på dem? Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg synes du burde si det til ham. Det er ikke rett at du skal være sammen med en du ikke liker lenger, du må tenke på deg selv. Han blir nok veldig lei seg fordi dere har hatt et så tett forhold til hverandre, men det fins ikke en måte du kan gjøre det på som ikke vil såre han. Be Strong:) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vær ærlig, og si det som det er. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er da en positiv ting å være snill. Blir du sammen med en drittsekk senere, tenk hvordan du vil lengte etter denne kjæresten. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du bør ikke være sammen med en du egentlig ikke liker. Vær ærlig og si det til han. Det er veldig viktig å ikke si noe sånt som "Jeg er fortsatt veldig glad i deg" eller noe sånt, da dette bare er å strø salt i såret. Lenke til kommentar
Gjest jente 17 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er da en positiv ting å være snill. Blir du sammen med en drittsekk senere, tenk hvordan du vil lengte etter denne kjæresten. Jada, men det blir veldig kjedelig i lengden.... Når han alltid bare skal ha mine meninger om alt og jeg skal bestemme alt;) Han tar aldri valg fordi jeg liksom skal velge det som er "best for meg" spør jeg om en ting, så er han der 3 sekunder sener.... hvet ikke om du skjønner hva jeg mener, men det blir faktisk litt kjedelig i lengden... Har ordnet seg nå, skal prøve litt til:) Lenke til kommentar
delfin Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ...jenter... blir aldri fornøyde Jeg synes det er utelukkende positivt at jenter er snille... Du får si fra hvordan det går Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skulle ønske min kjæreste var litt mer som din:) Kjæresten min er jente btw:P Men jeg føler at jeg gjør så mye mer for henne en hva hun gjør for meg. Jeg Elsker henne av hele mitt hjerte, men skulle gjerne sett henne vise mer at hun elsker meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå