Skinney Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hepp! Ok, nettopp flytta til hybel og når jeg koblet opp lyd-anlegget så vil ikke z-5500 skru seg på... Jeg tenker WTF!? søker litt på nett og finner ut at det kan være verdt å skifte sikringen, noe jeg gjør uten hell... anlegget vil fortsatt ikke skru seg på... Jeg vet det fortsatt er strøm i anlegget, da det kom gnist en gang jeg satt inn den nye sikringen og hadde glemt å dra ut strøm-kabelen først. Kan det ha noe å si at sikringen ikke er av samme type? Burde ikke da sikringen ryke, eller anlegget fungere men brenne til helvete neste gang det blir overspenning? Kan det være noe annet galt her jeg har oversett? På forhånd takk! Lenke til kommentar
amish Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 kan nok være at du ikke har riktig sikkring.. Ta med orginal sikkringen til en vanlig butikk hvor du får kjøpt elektronikk å spørr etter å få en ny av samme type. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hmm... Den butikken jeg kjøpte sikring på kastet den jeg kom med, og jeg tenkte ikke noe over å beholde den orginale... Er det noen som vet hva slags sikring dette er, sånn at jeg kan spørre etter en i en elektronikk butikk? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Om du har Biltema i nærheten så ta deg en tur dit og kjøp en pakke med 2A, 230V Glassikringer, koster vel 30kr eller noe om jeg ikke husker feil. Endret 23. september 2009 av trollhatt Lenke til kommentar
amish Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sikkringen jeg kjøpte var en 240V 2A slowblow(merket med en S i sirkel) sikkring, har ikke hatt noe problemer siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå