Gitaristen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) http://bildr.no/view/490568 Jeg har widescreen skjerm. Installerte nettopp windows 7. Nå har jeg disse svarte linjene på sidene når jeg starter CSS :S. Før så pleide det å strekke seg når jeg valgte 4:3 grafikk. Jeg vil ha lavere resolution enn det skjermen er -> 1920x1200. Det går ikke ann å ta musepekeren over det svarte, det er som om skjermen stopper der. Håper noen kan hjelpe, eller komme med gode råd Btw; Jeg laget bildet i paint så man kunne se de svarte sidene. Når jeg print screena så så du dem ikke. Da så du kun css loading Endret 19. september 2009 av Gitaristen Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har du nvidia kort? "nvidia control panel-adjust desktop size and position" Der er det forskellige alt., tror du skal bruke "nvidia scaling". Hvorfor vil du strekke bildet? Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Har du nvidia kort? "nvidia control panel-adjust desktop size and position" Der er det forskellige alt., tror du skal bruke "nvidia scaling". Hvorfor vil du strekke bildet? Fordi jeg alltid har spilt med det :/ tusen takk! jeg satt på nvidia scaling og det funket! tror jeg elsker deg XD:D Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg elsker native oppløsning. <3 1920*1200 ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå