PCen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har en IPOD Classic 160GB, som ikke lenger vil spille, Den går rett og slett ikke på play.... ellers funker menyer bra og og jeg kan gjøre forandringer i innstillinger... men den spiller ikke... står grønn pil oppe i hjørnet som indikerer play, men ingenting skjer... HJELP!!!! Lenke til kommentar
PCen Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Noen som har en ide?? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har du i headset/øreplugger? Vet at min gamle iPod Nano ikke ville spille uten noe i jackinngangen. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Har du i headset/øreplugger? Vet at min gamle iPod Nano ikke ville spille uten noe i jackinngangen. Jepp.... hjelper ikke... kan det være hardisk som allerede har tatt kvelden... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvis du har mistet iPod-en i bakken eller utsatt den for store bevegelser under bruk skal du ikke se bort i fra det nei. Harddisker er ikke så hardføre at det gjør noe. Dog har de fleste moderne harddisker sensorer som gjør at leserhodet settes i en ufarlig posisjon under fall eller brå bevegelser. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Hvis du har mistet iPod-en i bakken eller utsatt den for store bevegelser under bruk skal du ikke se bort i fra det nei. Harddisker er ikke så hardføre at det gjør noe. Dog har de fleste moderne harddisker sensorer som gjør at leserhodet settes i en ufarlig posisjon under fall eller brå bevegelser. Er det verdt å fikse på den?? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Aner ikke hvor mye det koster å fikse den jeg. Hør med forhandleren. Tipper det vil være greiest å kjøpe en ny en jeg da, kanskje også en flashbasert. Men det kan jo være andre ting som er problemet også. Prøvd å resette denne eller å oppdatere programvaren i iTunes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå