vegaredo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei når eg kopler min ps3 til tven med av kablen så får eg bare lyd ikkje bilde. Har prøvd mettoden der eg resetter til fabrikkinnstillingane, men forsatt bare lyd. Trenger hjelp er litt desperat!! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) du er sikker på at instillingene blir resatt? Kan av og til være du må prøve flere ganger før det kommer skikkelig. Alternativ 2 er jo å bruke en annen kabeltype Endret 19. september 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
vegaredo Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 du er sikker på at instillingene blir resatt? Kan av og til være du må prøve flere ganger før det kommer skikkelig. Alternativ 2 er jo å bruke en annen kabeltype Okey skal prøve det en del ganger på rad når eg kommer heim fra jobb:) Skifte kabeltype? HDMI du meiner da eller? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 jaaa, du kan prøve hdmi, evt komponent eller komposit. husk at den gule er video mens røde å hvite er hver sin side av lyden. HDMI skal sende både lyd å bilde igjennom 1 kabel. Lenke til kommentar
vegaredo Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 jaaa, du kan prøve hdmi, evt komponent eller komposit. husk at den gule er video mens røde å hvite er hver sin side av lyden. HDMI skal sende både lyd å bilde igjennom 1 kabel. Veit det er rett kopla, bare fargekdoer:) men vi har ikkje hd-tv?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hvis du ikke har HDTV kan du ikke bruke HDMI. Da kan du bruke komponent eller de kablene som fulgte med. Endret 19. september 2009 av Kris Lenke til kommentar
vegaredo Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Hvis du ikke har HDTV kan du ikke bruke HDMI. Da kan du bruke komponent eller de kablene som fulgte med. Komponent? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Rød, Grønn, blå + hvit og rød for lyd. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Her feks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331637 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå