JRL Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 har store problemer med å finne dette produktet for tiden. vært innom 9 butikker siste uken, ingen har det. er det ute av produksjon eller noe? Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 har store problemer med å finne dette produktet for tiden. vært innom 9 butikker siste uken, ingen har det. er det ute av produksjon eller noe? Jeg laget meg masse vodka russian i går, så ja den finnes! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 huff. det jeg å har lyst på Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Prøvd Ultra eller Maxi? Den lokale OBS!'en har det her i Trondheim iaffal. Har kommet en annen produsent med russchian også nå tror jeg. Husker ikke hva de heter, mener Coop fører den. -C- Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har sett Schweppes Russchian på Coop Mega i Moss (Amfi) i hvert fall. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Æsj, flybensin er det jo. Jeg ga en et glass med bind før øynene, han spyttet det ut og trudde i flere timer at det var bensin av noe slag. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) er ikke drikbart reint i værtfall, men blandet med masse vodka å litt sprite er det herlig jeg bestilte en kasse i en butikk, så det ordner seg nok en gang i fremtia Endret 23. september 2009 av JRL Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 De har det både på Maxi og Ultra i Drammen hvertfall. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 ikke hørt om. har ikke sånn rare ting hær i fauske/bodø Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei i og med at det ikke finnes en ultra-butikk nord for Trondheim er ikke det så rart Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ikke hørt om. har ikke sånn rare ting hær i fauske/bodø Joda, vi har nok slikt i Bodø, fauske derimot..... Men det er jo tross alt Fauske Bare sjekk hvilken som helst coop butikk eller Rema. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har kjøpt Russchian på Bunnpris. Avhenger nok litt av alkoholforbruket i nabolaget om butikkene har slike ting inne. Midt i det verste studentstrøket selger man gjerne litt blandevann. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har kjøpt det nylig på både Kiwi og Meny, så ja, det finnes helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå