kleshenger Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei Enkelt og greit, jeg får ikke startet Warcraft III :TFT. jeg får beskjed om at jeg trenger DirectX 8.1 eller bedre jeg har directx 10. Hva skal jeg gjøre ? Jeg har Vista 64-bit. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Prøv denne: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Det hjelper ikke, den sier bare at jeg har bedre eller samme programvare. noen flere forslag ?? går det ann å slette directX?? Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har sett overallt på nettet nå og jeg finner ingen løsning. Må jeg ty til drastiske tilltak ?? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kan jo forsøke å skru av enten DirectDraw/Direct3D i dxdiag. Prøv 1 om gangen, ikke begge på en gang. Jeg selv må skru av for å spille gammle spill. Og selvklart spill i Compatability Mode XP. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 har du prøvd "run in compability mode": Windows XP ? Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Ja jeg har prøvd å kjøre med xp og admin. men jeg får ikke til å skru den av og på fordi det ikke er noe ¨trykke på, står bare Ikke tilgjengeli. Er det mulig å reparere directx eller degradere. Endret 19. september 2009 av kleshenger Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Forsøkte du det første jeg nevte? Du kan også prøve med "-opengl", i target på shortcut. Vil se F.eks sånn ut "c:\Program Files (x86)\Warcraft III\war3.exe -opengl" Men usansett, jævlig vanskelig å hjelpe uten at du poster ditt Hardware specs. Endret 19. september 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Laptop HD4650 512mb Intel T6500 4 gig ram trenger dere mere?? med -opengl lagger det alt for mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå