buzo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har ett Panasonic PX81 42" tv. Jeg har en Playstation 3 koblet på Hdmi 1, og en Grundig tuner på Hdmi 2. Problemet er at jeg gjerne vil ha overscan på på Grundig tuneren, Hdmi 2. Mens jeg vil ha overscan av på Hdmi 1. Dette har vist seg problematisk. Hvis jeg slår overscan av på PS3'en, blir det automatisk slått av på tuneren også. Og omvendt. Hvorfor lar ikke dette seg gjøre? Er det noe måte å få dette til på? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg har ett Panasonic PX81 42" tv. Jeg har en Playstation 3 koblet på Hdmi 1, og en Grundig tuner på Hdmi 2. Problemet er at jeg gjerne vil ha overscan på på Grundig tuneren, Hdmi 2. Mens jeg vil ha overscan av på Hdmi 1. Dette har vist seg problematisk. Hvis jeg slår overscan av på PS3'en, blir det automatisk slått av på tuneren også. Og omvendt. Hvorfor lar ikke dette seg gjøre? Er det noe måte å få dette til på? Dessverre kan du ikke løse dette siden tv-en ikke kan lagre disse endringene på separate inputs. Du kan løse det ved å bruke scart og ikke hdmi fra dekoderen. Da får du ikke de svarte kantene og støyet rundt bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå