rocknrolf77 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 I det utforskende hjørnet igjen. Men sliter litt med å bestemme meg for hvilket bilde jeg synes funker best. Kanskje ikke typen bilde folk flest liker men litt tilbakemeldinger hadde vært fint. Utstyr brukt : Nikon F100, Kodak Ektar 100 og diverse filter i gimp i etterkant. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 jeg synes bildet var litt for mye hvit, det skjærer liksom litt i øyene mine Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 føler kansje det utbrente ommrådet er feil plasert. hadde kansje passet bedre i enden av tunnelen, og kansje enda bedre om det heller hadde vært Higkey i stede for utbrent der. Kan greie å se ideen din, men kansje den trenger å prøves lit mere Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Prøv en gang til men som sttrons sier burde du få det utbrente område i enden av tunnelen isteden for der du har plassert det nå. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Får prøve meg fram litt. Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 enig i de andre, komposisjonen (jeg syns den er god!) motiverer titteren til å gå på jakt etter detaljer, bare for å finne at de er utbrent og tapt for all ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå