Syttitte Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Som topic sier trenger jeg noe hjelp å velge ut noen komponenter til min pc. Nå er det en stund siden jeg var inni dette her så trenger litt hjelp. Pc'n skal i hovedsak brukes til gaming. Foreløpig så spiller jeg kun WoW så vill ha mulighet for å kjøre det på høyeste grafikk. Frister å vente til nye sjermkort fra ATi\nvidia kommer ut med støtte for Directx11 , Men tror jeg kjøper pc nå, så har jeg mulighter til å erstatte sjermkortet når det kommer ut. Ville dere gått Intel eller AMD? Trenger Hovedkort Sjermkort Minne Prossesor Mvh Lenke til kommentar
Osse Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal du bruke 8k nå på det så vent. Uansett så snakker vi high end oppgradering her. Og det er for tidlig å anbefale 1166 plattformen, har ikke sedd tester på hvordan 8x8 pcie vil innvirke på yelsen med dw kommende skjermkort 58xx. De vi vet er at på PHii plattformen så gir 16x16 pcie en gevist på 2-5% i forhold til 8x8 pcie. Og dette er med 2 x 4870, og ting kan vel tyde på at forskjellen blir større med grafikkort i klassen 58xx. Så jeg synes absolutt du skulle smøre deg med tolmodighet et par uker. Lenke til kommentar
Syttitte Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 hehe Ja da får jeg smøre meg med tolmodighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå