hightow Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Størrelse: 37" og nedover. Sitter 2,5-4 meter unna TV'en Prisklasse: Under 6000,- Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD Hva slags kildesignal har du? Kabel-tv Hva annet enn tv skal du bruke den til? Ingenting annet Skal du koble til pc? Nei Vil unngå nettkjøp, så TV'en bør helst være å finne hos lefdal, elkjøp eller expert Endret 19. september 2009 av hightow Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 hvorfor under 37"? jeg sitter litt over 2 meter unna min 40" samsung tv i rommet mitt til 6000kr og den begynner å føles litt liten etter kort tid på veggen:P (kjøpt på mpx og hentet på pick-up point i sandefjord) Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Takk for svaret som ikke var til noe som helst nytte. Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hele forige posten var for å finne ut hvorfor du ikke ville ha over 37" da, for jeg hadde foreslått samme tv som jeg har. ellers kan jeg ikke hjelpe deg, men jeg prøvde å komme med i hvertfall noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå