hilldiggers Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg lurer på hva man kan forvente i lønn som IT Supportkonsulent. Jobber i supportavdelinga i et firma i Trondheim som lager økonomisystem (hovedvekten av kundene er regnskapskontor). Jobben er roterende, dvs. jobber både med 1. linje, 2. linje og e-post support, vanligvis 2-2-1 dag i uken. Min utdanning er 4 år på høgskole (3 år økonomi/revisjon og 1 år informatikk). Jobbet i mange år som regnskapskonsulent m/IT ansvar i et regnskapskontor før jeg begynte i nåværende stilling. Man må ha god IT og økonomiforståelse for å jobbe på support her. Noen som har noen synspunkter på hva man kan kreve i lønn i en slik stilling for en med min utdanning og arbeidserfaring? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kan du kanskje fortelle noe om hva du tjener? Lenke til kommentar
hilldiggers Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tjener pr. i dag ganske nøyaktig 410K, og får dekt telefon/internett i tillegg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Aner ikke, men følte jeg skulle si: Velkommen til forumet Lenke til kommentar
hilldiggers Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Aner ikke, men følte jeg skulle si: Velkommen til forumet Takker. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Startlönnen på en slik jobb er vel rundt 300-320 000 i året (Om ikke det har ökt). Så jeg vil vel si at 410 000 er litt over dette. Startlönnen er vel avhenging av arbeidserfaring og utdanning innenfor de tingene man skal jobbe med - Utover dette blir man nok lönnet etter arbeidsoppgaver, ansvarsområder og ansiennitet Endret 21. september 2009 av Youcef Lenke til kommentar
hilldiggers Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 OK. Så da ligger jeg ganske greit an da, forstår jeg. Antar det også bør ligge litt over snittet, da dette er en jobb som krever erfaring/kunnskap om både regnskap/økonomi i tillegg til tekniske IT kunnskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå