ShadowViper Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) heei jeg tror man er en gutt/mann av noe slag,der du kan gå rundt, fange monstere også kan du mixe/kombinere så dem fikk anneledes utseende og angrep. Mener det er et ps1 spill :s spilte det veldig mye når jeg var liten men husker ikke hva det heter:( Takk for svar ^^, Endret 19. september 2009 av ShadowViper Lenke til kommentar
Patney Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er flere spill som kan passe til den beskrivelsen... Det kan være Digimon, Monster Rancher 1/2, Persona 1/2 eller et annet jeg ikke husker hva het. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 jeg vet at det ikke var digimon eller noe i den duren. var ganske.. instekt aktig. mener jeg huske at jeg fanget 2 bier og kombinerte dem. hmm.. Lenke til kommentar
sssagen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Mener du Jade Cocoon? Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Mener du Jade Cocoon? HA! Genialt Takk,takk takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=625715 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå