Gjest Tungen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Poster anonymt fordi jeg synes det er litt flaut å spørre. Før jeg skriver noe vet jeg at jeg bør snakke med dama om dette, og hvis jeg ikke får noen vettuge svar vil jeg gjøre det så fort som mulig. Det jeg lurer på her er rett og slett hvordan jenter liker å få oralsex utført, hva som er godt, hva du skal unngå, bare litt generelt rundt akten. Jeg har ikke vært nede altfor mange ganger på dama, men jeg setter henne foran meg så jeg vil at hun skal ha det så godt som mulig. Noen jenter som vil svare? Hadde kanskje hjulpet bedre. Vet det er forskjellig fra person til person, så dette trengs ikke påpekes. Jeg er nyskjerrig. Mvh Tungen Lenke til kommentar
Right Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hvis du vet det er forskjellig fra person til person, hva er da vitsen i å spørre hva jenter liker? Det er, som du sier selv, forskjellig fra person til person. Noen liker forsiktig slikking, noen liker å fingres med en finger eller to samtidig, noen liker at gutten suger, osv., osv. Hva som skal unngås? Noen er veldig følsomme og vil ha det veldig mykt. Det er verre å gjøre det for hardt enn for mykt, mener jeg.. Og så er ikke hakkete eller lange negler noe deilig heller.. Snakk med jenta di om hva hun liker, du. Og legg merke til reaksjonene hennes når du gjør forskjellig på henne. Prøv deg fram. Endret 15. september 2009 av Right Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 helt generelle tips er å ikke fokusere for mye direkte press på klitten ettersom den kan bli overfølsom og ehm.. ikke bit. Men selv de kan variere. Er nok bare å spørre. Sånt varierer veldig. Dog, et tips kan være å ikke bare bruke tuppen av tunga. Den ru delen av tungeflaten er også effektiv. De fleste trenger også at slikkingen skal være stødig hvis de skal komme. Så om man gjerne starter med å tease, leke og prøve litt ut så burde man finne en fast rytme som funker til man skal prøve å la de komme. Men igjen, prat med henne Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Men til trådstarter: smaken er som baken.. Eneste du kan finne ut hva hun liker best er vel å spørre, eventuelt bare prøve litt. du merker nokk kjapt hva hun liker best. Endret 19. september 2009 av Robert Fjernet sitat av slettet innlegg. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvis hun stønner og/eller beveger seg og lignende, da gjør du noe riktig. Hvis hun ligger og holder på å sovne... Ja, da gjør du noe feil. Good luck! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 ikke ha spiss tunge. vær myk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skriv ned absolutt alt du kan komme på å gjøre der nede, prøv dem i 20 sekunder hver og noter reaksjonen. Evt kan du spørre, men det er vel kjempepinlig?^^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Liker jenter å suge? eller gjør de det for gutten fordi guttene liker det? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Liker jenter å stå på ski? eller gjør de det fordi gutten liker det? .. Jeg vil tro begge varierer like mye. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen liker det, andre liker det ikke Ikke værre en det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nei, egentlig ikke. Får så vondt i kjeven av det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vel... I følge dama mi så er det lite som er mer opphissende enn når jeg tar tak i håret hennes, dytter henne ned på kne og munnknuller henne heftig. Men det skal nevnes at vi har et litt "utsvevende" sexliv. Ikke alle som tenner på det samme. Eksen min kunne ikke fordra suging. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 dama har sugd meg lenge, alltid trudd det var for hu ville gjør meg glad å eg prøve å gjør det samma for hu like det... (altså ikke suge slike-.-) her om dagen spurte hun meg om eg likte å gjør det på hu, mja eg syns det er gøy at du like det svarte eg. så så hun ok for eg like å suge deg. trur hun like det for eg like... etter hun har sugd meg litt hoppe hun alltid på meg:) litt personlig så anonym:P... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørsmålet kunne like gjerne vært om jenter liker pinnekjøtt. Det er helt individuelt ... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 For å si det sånn, er du verdt det så gjør de alt for å tilfredstille deg. Jo bedre mann du er, jo mer får du lov til å gjøre. Pounce that shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg