sola66 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som har erfaring med bruk av fax som er installert på pc? Jeg kunne tenkt meg å prøve, men jeg finner ikke noe info om hvordan den skal settes opp. Noen som benytter pc-fax? Eller har tips om sider med info? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har du telenor mobil abbonement, kan du sende fax fra deres outlook sms verktøy. Lenke til kommentar
sola66 Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Nei, har ikke det. Må bare bruke den vanlige faxen som er installert (er det Win Fax det heter tro?). Har vanlig ADSL-abb. og bredbåndstelefoni, skal man angi vanlig tlf.nr. noe sted i oppsettet? Skal det noen ekstra kabler til? Skjønner ikke helt det her jeg... Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 skype har flere fax programmer som kan brukes. ligger under extras. https://extras.skype.com/2187/view Denne er sertifisert av skype, og du betaler noen kroner fra kotoen din, akkurat som når du ringer telefoner. Tror jeg må teste den ut selv, trenger fax av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå