Xanitra Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg bare lurer på en liten sak. Jeg er inne på en hjemmeside som er fryktelig vanskelig å navigere seg igjennom. Jeg skal gjøre noe arbeid på den, men blir hele tiden logget ut. Er det noen måte å lagre hele hjemmesiden, ikke bare en stykk side, men hele hirearkiet? eller vil det ta veldig mye plass. (?) evt fortell meg hvordan jeg gjør dette bruker internet explorer 6.0 Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 bruk et ftp prog for å få over hele greia til harddisken din, mekk det du skal og før over det som du har oppdatert til der sia ligger, enkelt og greit Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Når du er inne på sia: Fil -> vis kilde -> lagre som hjemmeside.html -> åpne denne filen fra HD Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvis du har tilgang til Frontpage, så kan du gå inn på Fil - Importer (hele sulamitten!) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Yess!! Front page funker som f. takk som bare d!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå