Gjest tor einar Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 vet ikke hva det er med meg, men det er som om det er en eller annen sperre i hodet mitt når det kommer til det å bli intim med jenter. har ikke noen form for sosial angst, og kjenner meg sjelden nervøs når jeg prater med fremmede folk eller foran store forsamlinger. utallige flotte jenter har prøvd seg og har endt opp med å få en kald skulder i det øyeblikket ting ble for seriøst... 18 år og jomfru. selvfølgelig vil jeg bli intim med noen, men når sjansen først byr seg backer jeg ut, enda jeg egentlig ikke vil. jeg skjønner ikke hva som er problemet, og det irriterer meg grenseløst. hvis jeg bare kommer meg over den kneika, så vil ting bli så mye lettere. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du tenker for mye. Hva har du å tape, har du prestasjonsangst? Du må våge å feile for å kunne oppnå noe. Vær mer likegyldig, overbevis deg selv om at det ikke er noen big deal. Du kan alltids finne deg ei ny jente. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du må bare tenke at det som skjer det skjer. Første gang er ikke noe som du må tenke så sykt mye over. Bare få det overstått og da vil alt bli mye bedre. Du kan jo prøve å finne ei jente som kanskje også er jomfru. Hvis det vil gjøre det lettere for deg. Og vite at dere er på samme nivå. Høres jo ut som du er redd for hva som kommer til å skje. At du er redd for å drite deg ut eller gjøre noe feil etc. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har intrykk av at de som er klare i toppen tenker for mye når det kommer til jenter. Prøv å tenk med det andre hodet i stedet. Det er ikke lett, men tror det kommer naturlig etterhvert. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er en helt normal reaksjon, som de aller fleste støter på i løpet av livet. (med noen unntak) Eneste veien ut av det er å la ting skje. Neste gang du er i den situasjonen, tving deg selv til å bare la ting skje i stedet for å feige ut. Det værste som kan skje i en sånn situasjon er at du får deg litt kos, og det er vel ikke så ille? Utfordre din egen komfort-sone, og ta steget videre. Den egenskapen kommer du til å nytte godt av i alle situasjoner, ikke bare når det gjelder jenter. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dette er du ikke alene om. Jeg er ei jente, litt eldre enn deg men veit heller nesten ikke hvor jeg skal se om noen prøver å "sjekke" meg opp. Jeg har mange guttevenner og trur ikke jeg regnes som sjenert blant de, men synes det er vrient så fort det skal flørtes. Jeg har funnet ut at det beste er å si det som det er og le av alt sammen...er det ei du liker så fortell at du synes hun er søt, snill, morsom, helt topp alt ettersom, men at du er usedvanlig dårlig på å flørte og trenger gode råd og hint. Lykke til : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå